Přidat hodnocení
-
Reagovat
-
Na základě Vašeho zadání jsme krabici vyrobili dle Vašich požadavků na míru ve lhůtě. Krabici jsme zkompletovali a odeslali. Nyní tedy pokračujme k Vaší reklamaci.
Dle obchodních podmínek a jejich reklamačního řádu, které jste objednávkou potvrdil, uvádíme:
8.8.2. Reklamaci včetně odstranění vady prodávající vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne, kdy bude prodávajícímu doručena reklamace a současně mu bude předáno reklamované zboží k posouzení existence vady. Lhůtu 30 dnů je možné po uplatnění reklamace prodloužit po domluvě se spotřebitelem.Není tedy pravdou, že bychom (jak uvádíte) porušili reklamační lhůty našeho vlastního reklamačního řádu (ta začíná přijetím reklamovaného zboží zpět k nám na provozovnu).
Dle SMS dopravce nám Vaše zásilka byla doručena 28.6.2022 – tudíž lhůta na vyřízení ještě stále běží.Z naší strany jsme Vás upozornili na nepřítomnost vedoucího výroby, který je dle ISO certifikace v naší společnosti kompetentní reklamaci výrobku posoudit.
Znovu opakujeme, že výrobek přepravní krabice víko - dno F454 (502x392x268 - 5 vrstev) je zcela v pořádku a vyroben správně. Přikládáme ještě kontrolní video z dodatečného přeměření kalibrovaným měřidlem - https://youtu.be/3mfaE8ALgRQ. Váš výrok „ dokonce mi argumentovala jinou krabicí, než jsem jim fotil a reklamoval“, je tedy objektivně nepravda.
Nechápeme dále Vaše vyjádření, že se při reklamaci vymlouváme. De jure po konzultaci s naším právním zástupcem proběhl celý proces z naší strany korektně. Můžete prosím poukázat na konkrétní chybu z naší strany v reklamačním procesu korektně vyrobeného zboží? Rádi bychom se z této situace poučili tak, aby se neopakovala.
Co podle Vás znamená v takové situaci „Když jsem to reklamoval, firma nebyla ochotna to nijak řešit “ (pomineme-li, že Váš výrok o rozměrech krabice je fakticky nepravda)?
Z naší strany se nyní zdá, že jste objednal zboží, které jste nesprávně přeměřil a nyní se nátlakem snažíte o vrácení finančních prostředků vynaložených na jeho výrobu, přestože jste obdržel přesně to, co jste objednal. Touto optikou se pak celá situace jeví ještě jako méně pochopitelná a my nemůžeme tušit, co je tedy v této reklamaci Vaším záměrem. Zdá se, že Vaším cílem, je spíše naši společnost poškodit negativní recenzí, v situaci, kdy nás nelogicky nutíte k vrácení prostředků za správně vyrobený výrobek a kdy komunikujeme v námi určených a oboustranně přijatých lhůtách. Hodnocení takového chování, ale necháváme spíše na dalších recenzentech. V dnešní době plné dezinformací a hoaxů ale cítíme, že je nutné nenechat ho jen tak být, proto rádi budeme tomuto případu věnovat čas.Pokud našim dalším tisícům spokojených zákazníků doporučujete se naší společnosti vyhnout, prosím uvedl byste důvod? Opravdu nám není jasné, co jsme podle Vás udělali nesprávně.
Chápeme, že jste u nás pravděpodobně nebyl spokojen, nicméně budeme rádi, pokud nám dáte ještě šanci a můžete si znovu ověřit, že krabice na míru z BOX48 jsou vyrobeny přesně a nejrychleji na trhu.Děkujeme za pochopení a Vaši zpětnou vazbu.
- Tomáš z BOX48.cz
- BOX48.cz
-
-
Rozměr krabice nesedí o 6-10mm. Ze strany firmy neochota to řešit (byť šlo o pár krabic). Nejdřív se to snažili hodit na špatné zaměření a když to neprošlo, tak to hodili na větu schovanou v FAQ - "Výroba kartonáže má své normy a tolerance, tedy krabice nemusí být přesně na milimetr". Takže pokud potřebujete krabici +- centimetr tak asi ok, ale já jsem nespokojen, protože do poslední chvíle se všechno tváří, že krabice bude přesná (chápu toleranci, ale ne centimetr)
Reagovat
-
tak alespoň se shodneme na tom že se neshodneme.. každopádně tady https://www.google.com/maps/contrib/108852823454880461091/photos/@48.8772626,16.6170224,3a,75y,90t/data=!3m7!1e2!3m5!1sAF1QipMn33UE1o8lqV4durbtmytimsne1hOMnRajLU3A!2e10!6shttps:%2F%2Flh5.googleusercontent.com%2Fp%2FAF1QipMn33UE1o8lqV4durbtmytimsne1hOMnRajLU3A%3Dw365-h273-k-no!7i1600!8i1200!4m3!8m2!3m1!1e1?hl=cs-CZ
se každý může podívat na vaši 370mm krabici a udělat si obrázek
- Michal Trousil
- box48.cz
-
Dobrý den,
zdá se, že neshodneme.
Přejeme hodně štěstí.
Tým BOX48.cz
- BOX48.cz
- BOX48.cz
-
Dobrý den,
pokud mi opakovaně předhazujete, že jsem zadal špatné rozměry když jsem zadal rozměr 370 a vy jste mi poslali 378, tak se nemůžete divit, že jsem se vytočil. A je třeba dodat, že v reakci s tím pokračujete .. pořád řešíte vnější rozměr, kdežto já řeším vnitřní.
to že neřeším vnější rozměr ale vnitřní jsem Vám zopakoval nesčetněkrát
Poslal jsem vám změřenou krabici a na to jste mě setřel s tím, že pokud je to do centimetru, tak mi reklamaci zamítnete..
každopádně pokud kdokoli se bude chtít přesvědčit, tak stačí aby se podíval na recenze na Google, kde je možné přidat fotku a kam jsem nahrál vaši krabici o vnitřním rozměru "370 mm"
Přitom celé toto bylo úplně zbytečné.. jak jsem psal v posledním mailu, na který jste mi nereagoval, tak náprava by vás stála asi 300Kč v MOC a mohl jsem si v pohodě objednat i další krabice které potřebuju :-(
- Michal Trousil
- box48.cz
-
Dobrý den,
díky za Vaši zpětnou vazbu. Mrzí nás Vaše zkušenost. Zdá se, že ve Vašem případě se bohužel jednalo o nepřesné zadání vstupních dat z Vaší strany.
- Přímo u tlačítka Spočítat cenu / Přidat do košíku uvádíme, že se jedná o vnitřní rozměr krabice.
- Údaje o šíři lepenky uvádíme v https://www.box48.cz/faq/ (tloušťka lepenky) a typ konstrukce uvádíme přímo v detailu produktu.
- Způsob kompletace uvádíme u každého videa produktu - např. https://www.youtube.com/watch?v=Ov5a1VP2PT0.
- Více informací k tomuto tématu jsme zatím do detailu produktu nedostali, ale připravujeme článek o nejčastějších potížích našich zákazníků na https://blog.box48.cz/.
- Snažíme se naším zákazníkům vyjít maximálně vstříc. Pokud dokážete v komunikaci s naším zákaznickým servisem nepoužívat formulace typu "už mě začínáte s*át", věříme, že domluva bude vždy jednodušší.Naše krabice vyřezáváme na stroji PANOTEC (www.panotec.cz). Stroj je certifikován a pravidelně kontrolován na ostrost řezu a používá ho přes 850 velkých dodavatelských firem pro zasílání milionů standardizovaných krabic po celém světě bez potíží. Pokud by stejnou zkušenost jako Vy měly firmy jako DENTSO nebo AMAZON, nejspíše by to bylo potvrzením, že myšlenka výroby krabic na míru nefunguje správně a krabice se oproti zadání liší o centimetr, tak jak píšete. Z dat výroby a kontroly kvality krabic celosvětově máme informace, že to tak není a naši zákazníci jsou s výrobky na stroji PANOTEC spokojeni.
Děkujeme za pochopení.
S úctou a snahou o lepší zkušenosti našich zákazníků,
Tým BOX48.cz- BOX48.cz
- BOX48.cz
-
-
Box48 nám pomohl posunout Wuders ku předu. Dlouho jsme řešili jak vymyslet balení našich produktů. Máme spoustu atypických velikostí. Box48 nám poskytl veškeré balení a to od jednoho kusu a nemusíme platit za výsek, cenu známe díky on-line konfigurátoru ihned, můžete tedy testovat a optimalizovat, stavět krabice dle typů na milimetr přesně, tím se nám snižuje cena konečné dopravy a také ušetří spoustu místa ve skladu, dodání je navíc extrémně rychlé. Box48 nám ušetřil spoustu času a peněz. Super cena, kvalita krabic, skvělá služba!! Doporučuji!! Teď je Wuders nábytek jako v bavlnce. Děkujeme Vám!!
Reagovat
-
Box48 pružně reagoval na naše požadavky na vzorkování nových obalů, vyšel nám vstříc ohledně dopravy zboží a ve finále nám ho dokonce ochotně osobně doručil. Perfektní domluva, ceny i kvalita.
- Veronika Šancová
- eshop.prototypci.cz
Reagovat
-
Děkujeme moc za Vaši recenzi. Budeme se těšit na váš další nákup. Zdraví Tomáš, BOX48.cz
- Tomáš z BOX48.cz (Shoptet partner)
- BOX48.cz
-
Rychlé dodání a vysoká kvalita, mohu doporučit!
- Vendula
- Www.peckafashion.cz
Reagovat
Mohu potvrdit zkušenost pana Trousila. Rozměry mnou objednaných krabic nesedí o více jak centimetr. Když jsem to reklamoval, firma nebyla ochotna to nijak řešit, dokonce mi argumentovala jinou krabicí, než jsem jim fotil a reklamoval. Reakce na reklamaci trvala více než 14 dní, byť v reklamačním řádu jsou na vyhodnocení reklamace uvedeny max. 3 dny. Šlo o pár krabic, firma se ale při řešení reklamace neustále vykrucuje. Za mě velké zklamání následované neférovým jednáním společnosti.