Bronzový partner
Černovský Tomáš

Ceny

1450 Kč/hod bez DPH

Jsem plátce, ale i neplátce DPH

O mně

Zviditelním vás na sociálních sítích Facebook, Instagram, LinkedIn a Twitter. Zvýším povědomí o vašem produktu nebo značce a posílím prodeje díky přesně cíleným kampaním.

Přestože se zaměřuji hlavně na sociální média, díky bohatým zkušenostem z nadnárodní marketingové agentury mám přesah do kompletního online marketingu — všechny vaše marketingové aktivity v onlinu srovnám do latě, dám jim jasný smysl a řád. Tam, kde mi nebudou stačit síly, využiji své sítě kontaktů pro doručení služby dle vašich očekávání.

Co umím?

Marketing pro klienty různých velikostí dělám již 7 let a za tu dobu mi pod prsty prošly milionové rozpočty, které nazpět přinesly své násobky. Nejčastěji se věnuji těmto oblastem:

  • Brandové a performance kampaně – připravení strategie a taktiky, jak kampaň uchopíme za účelem dosažení nejlepších možných výsledků a následné provedení, nastavení, a optimalizace kampaně
  • Konverzní kampaně generující prodeje pro e-shopy – kampaně, které generují prodeje na e-shopech jsou specifické, s tímto typem kampaní je třeba mít zkušenosti, abyste zbytečně nepálili finance
  • Konverzní kampaně na sběr leadů pro B2B / B2C klienty– pokud potřebujete sbírat leady/poptávky, i s těmito kampaněmi mám rozsáhlé zkušenosti
  • Prospectingové a remarketingové kampaně – tyto kampaně se mohou týkat všech klientů a je třeba zvolit vhodný poměr mezi akvizicí a remarketingem
  • Správa profilu na sociálních sítích – je to tvorba obsahu, návrh komunikovaných témat, vytvoření textací a celkově budování povědomí o vaší značce skrze příspěvky na sociálních sítích
  • PPC reklamy – nastavení a optimalizace kampaní v Google Ads a Skliku patří k důležitým součástem online reklamní strategie, většinou se jedná o kampaně s největší návratností investic
  • Online marketingové strategie – než se začne cokoliv dělat, je dobré se zastavit a promyslet, jaké reklamní kanály zvolíme pro komunikaci a dosažení vašich cílů, kdo je cílovou skupinou, kde se cílová skupina vyskytuje, jak k ní budeme komunikovat a jaké další kroky jsou třeba pro dosažení vašich cílů
  • E-mail marketing – vhodné zvolení a nastavení nástroje pro e-mailing, vytvoření strategie e-mailové komunikace a samotná exekuce těchto kampaní
  • Nastavení chatbota skrze nástroje třetích stran
  • Konzultace online marketingu – zkonzultuji s vámi, zdali to co děláte, děláte správně a zdali to dává smysl, případně navrhnu další kroky, které vám pomohou v dosažení vašich cílů
  • Školení online reklamy a sociálních sítí – tvorba a realizace školení vašeho týmu

Sleduji nové marketingové trendy, které přetavuji ve skutečné obchodní výsledky. Neustále se vzdělávám v oboru online reklamy, abych mohl svým klientům doručovat tu nejkvalitnější službu, kterou dovedu. Zároveň píšu blog plný tipů pro vaši online reklamu.

Úspěšně jsem vystudoval ekonomický obor na Provozně Ekonomické fakultě na České Zemědělské Univerzitě. Zároveň jsem úspěšně absolvoval kurz Digisemestru od Jindřicha Fáborského. Dále pravidelně navštěvuji webináře, workshopy a konference ohledně online reklamy, e-commerce a sociálních sítí.

Mé hodnoty, kterými se řídím: efektivita, upřímnost, pozitivní nastavení mysli, tvrdá práce, důvěra, lidský přístup, otevřenost, kritické myšlení.

Úspěchy a milníky

V rámci mé kariéry online marketéra považuji za největší úspěchy, pokud se klientům, které spravuji, daří generovat pozitivní návratnost investic do reklamy. Anebo když doručuji KPI, na kterých jsme se s klientem domluvili.

zkušenosti čerpají z agenturní štace v nadnárodní reklamní agentuře, kde jsem spravoval kampaně velkých, ale i menších klientů. Jmenovitě se jedná např. o: Albert, O2, Penny, Sodexo, Twisto, CK Fischer a CK Exim Tours, Solitea (účetní programy) Heineken Group, Deutsche Bahn, OZP, Mojedatovka, Škoda Auto DigiLab, Moneta Money Bank, Walmark (doplňky stravy), Česká Apotéka (kosmetika a doplňky stravy), Nutraceutics (doplňky stravy), Ultra Premium Brands (alkohol), AAA Auto, ČSOB, Spectra Agency, spousty dalších menších nebo větších klientů.

Účastnil jsem se několika výběrových řízení (tendrů) a pomáhal jsem tvořit strategie pro vyšší jednotky klientů (většinou se jednalo o střední a velké firmy). Pokud tedy poptáváte tvorbu strategie v rámci online reklamy, rád se jí ujmu.

Ať už máte desítky tisíc nebo miliony do online reklamy na měsíc, jsem pro vás ten pravý, kdo vám pomůže s rozložením investic do správných kanálů a poté navážu s reálnou exekucí kampaní.

Mé výsledky hovoří za vše. Drtivá většina kampaní dopadla s pozitivní návratností investic do reklamy nebo dosažení předem stanovených KPIs. Můžete se podívat na můj web do sekce reference nebo třeba na stránku Navolnenoze.cz na můj profil, kde najdete další ohlasy.

Komunikace s klienty je mou silnou stránkou. Nejčastěji s klienty komunikuji skrze e-mail, případně nástroje jako Freelo, Asana, Trello, Basecamp. Dále preferuji e-osobní kontakt, tedy Google Meet / Zoom nebo Teams pro reporting a představování strategií. Není problém si zavolat, dost často jeden telefon vydá za desítky e-mailů.

Reference

Bronzový partner

Kontaktovat partnera

Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů

Doporučení

S Tomášem se známe dlouhé roky, nicméně teprve nedávno jsme spolu realizovali jeden projekt. Tomáš stál za celým marketingem - budování profilů na sociálních sítích, nastavení strategie komunikace značky, výkonnostní reklamy, ale také tvorbu webové prezentace ve WordPress a následného budování e-shopu na platformě Shoptet. Spolupráci s Tomášem si můžu vynachválit - vše je doručené včas, tak jak bylo domluveno a s doporučením pro příště.

David Podrábský, spoluzakladatel ve společnosti Frieco, frieco.org

Komunikace, promptnost (řešili jsme tvorbu webu víceméně ze dne na den), efektivní způsob řešení individuálních požadavků, pomoc s tvorbou marketingových plánů pro sociální sítě, to jsou jen střípky spolupráce s Tomášem. Absolutní spolehlivost a profesionalitu posunul na úroveň “standard”. Je to naše druhá společná spolupráce a určitě nebude poslední!

Pavel Kosť, spoluzakladatel ve společnosti Collo.cz, collo.cz

Hodnocení

13 hodnocení

Přidat hodnocení

Váš e-mail nebude zobrazen. Slouží pro zaslání odkazu pro potvrzení příspěvku.

    Ondřej Klika

    Tomáše doporučuji.
    Základními přednostmi jsou rychlé jednání, moderní pojetí, dobré a věcné nápady. Dokáže dobře analyzovat situaci, naslouchá názorům klienta.
    V neposlední řadě je napojen na kolegy, kteří dokáží přispět k dalšímu zkvalitnění služeb.

    Reagovat

    Váš e-mail nebude zobrazen. Slouží pro zaslání odkazu pro potvrzení příspěvku.

    Kamil

    Tomáše můžu jedině doporučit. Potřeboval jsem nutně nastavit několik zásadních věcí v našem reklamním účtu a připravit pro kampaně. S Tomášem jsme si nejprve zavolali, kde se vyptal na vše potřebné - cíle, jaké kampaně budeme používat a k čemu, atd. a následně se pustil do práce. Vše bylo rychlé, přehledné a přesně dle zadání. Mohu jedině doporučit.

    Reagovat

    Váš e-mail nebude zobrazen. Slouží pro zaslání odkazu pro potvrzení příspěvku.

    Jan

    Pana Černovského, bychom na fcb reklamu nedoporučili. Na začátku to vypadá z hlediska sazeb velmi dobře. Úvodní nastavení ok asi za 3 tis. Kč, pak pak měsíčně cca 2 tis. měsíčně taky ok. Ovšem výsledky se jaksi nedostavily, tak může se stát, když jsme s ním ale ukončili spolupráci, tak za poslední měsíc poslal fakturu na 10 tis. Kč s vysvětlením, že měl s reklamou poslední měsíc víc práce. A to jsme s ním během 3 měsíců jako začínající eshop na fcb "propálili" cca 30 tis. Kč.

    Reagovat

    Váš e-mail nebude zobrazen. Slouží pro zaslání odkazu pro potvrzení příspěvku.

    1. Tomáš Černovský

      Dobrý den, pane Balku,

      Děkuji za negativní hodnocení, dovolte mi stručně nastínit mou stranu problematiky.

      Poslední faktura totiž není faktura za 30 dní standardní optimalizace, ale za 37 dní intenzivnější optimalizace, zvýšené komunikace, detailnějšího reportingu a taktéž hledání bugu na webu, v rámci analytika GA a reportingu, který tam nebyl (bohužel svůj e-shop neznáte tak dobře a proto jsem tento problém našel za vás). Zvýšená hodinová náročnost tedy vyplývá z vašich požadavků.

      Naše spolupráce byla nastavena na bázi hodinové sazby a reálné časové náročnosti. Zde nevidím žádný problém, tracking hodin jsem vám poskytl.

      Byl bych nerad, aby se tento nešvar neplatičů faktur rozmohl daleko více. Nemyslím si, že je správný přístup neplatit za odvedenou práci.

      Každopádně děkuji, jste impulsem k tomu, abych začal chránit i své zájmy.

      Pěkný zbytek dne přeji,
      Tomáš Černovský

      Online marketingový specialista

    David Rubek

    pro svoje projekty jsem hledal někoho kdo mi komplexně poradí s kampaněmi v online sféře, bude je analyzovat a diskutovat potřeby jednotlivách projektu, k tomu efektivně optimalizovat náklady na kampně. Moje projekty jsou promovány po celém světě a jsem rád že mi je v tomto p.Černovský velkou oporou
    www.chessinart.com, www.stable-ski.com

    Reagovat

    Váš e-mail nebude zobrazen. Slouží pro zaslání odkazu pro potvrzení příspěvku.

    Filip Kudláček

    Poté co se objevil poněkud větší zádrhel mi Tomáš pomohl restartovat reklamní kampaně na facebooku. Reagoval pružně a vše bylo vyřešeno rychle. Určitě s ním budu spolupracovat i nadále a mohu jeho služby doporučit i ostatním.

    Reagovat

    Váš e-mail nebude zobrazen. Slouží pro zaslání odkazu pro potvrzení příspěvku.