Bronzový partner
Černovský Tomáš

Ceny

1450 Kč/hod bez DPH

Jsem plátce, ale i neplátce DPH

O mně

Zviditelním vás na sociálních sítích Facebook, Instagram, LinkedIn a Twitter. Zvýším povědomí o vašem produktu nebo značce a posílím prodeje díky přesně cíleným kampaním.

Přestože se zaměřuji hlavně na sociální média, díky bohatým zkušenostem z nadnárodní marketingové agentury mám přesah do kompletního online marketingu — všechny vaše marketingové aktivity v onlinu srovnám do latě, dám jim jasný smysl a řád. Tam, kde mi nebudou stačit síly, využiji své sítě kontaktů pro doručení služby dle vašich očekávání.

Co umím?

Marketing pro klienty různých velikostí dělám již 7 let a za tu dobu mi pod prsty prošly milionové rozpočty, které nazpět přinesly své násobky. Nejčastěji se věnuji těmto oblastem:

  • Brandové a performance kampaně – připravení strategie a taktiky, jak kampaň uchopíme za účelem dosažení nejlepších možných výsledků a následné provedení, nastavení, a optimalizace kampaně
  • Konverzní kampaně generující prodeje pro e-shopy – kampaně, které generují prodeje na e-shopech jsou specifické, s tímto typem kampaní je třeba mít zkušenosti, abyste zbytečně nepálili finance
  • Konverzní kampaně na sběr leadů pro B2B / B2C klienty– pokud potřebujete sbírat leady/poptávky, i s těmito kampaněmi mám rozsáhlé zkušenosti
  • Prospectingové a remarketingové kampaně – tyto kampaně se mohou týkat všech klientů a je třeba zvolit vhodný poměr mezi akvizicí a remarketingem
  • Správa profilu na sociálních sítích – je to tvorba obsahu, návrh komunikovaných témat, vytvoření textací a celkově budování povědomí o vaší značce skrze příspěvky na sociálních sítích
  • PPC reklamy – nastavení a optimalizace kampaní v Google Ads a Skliku patří k důležitým součástem online reklamní strategie, většinou se jedná o kampaně s největší návratností investic
  • Online marketingové strategie – než se začne cokoliv dělat, je dobré se zastavit a promyslet, jaké reklamní kanály zvolíme pro komunikaci a dosažení vašich cílů, kdo je cílovou skupinou, kde se cílová skupina vyskytuje, jak k ní budeme komunikovat a jaké další kroky jsou třeba pro dosažení vašich cílů
  • E-mail marketing – vhodné zvolení a nastavení nástroje pro e-mailing, vytvoření strategie e-mailové komunikace a samotná exekuce těchto kampaní
  • Nastavení chatbota skrze nástroje třetích stran
  • Konzultace online marketingu – zkonzultuji s vámi, zdali to co děláte, děláte správně a zdali to dává smysl, případně navrhnu další kroky, které vám pomohou v dosažení vašich cílů
  • Školení online reklamy a sociálních sítí – tvorba a realizace školení vašeho týmu

Sleduji nové marketingové trendy, které přetavuji ve skutečné obchodní výsledky. Neustále se vzdělávám v oboru online reklamy, abych mohl svým klientům doručovat tu nejkvalitnější službu, kterou dovedu. Zároveň píšu blog plný tipů pro vaši online reklamu.

Úspěšně jsem vystudoval ekonomický obor na Provozně Ekonomické fakultě na České Zemědělské Univerzitě. Zároveň jsem úspěšně absolvoval kurz Digisemestru od Jindřicha Fáborského. Dále pravidelně navštěvuji webináře, workshopy a konference ohledně online reklamy, e-commerce a sociálních sítí.

Mé hodnoty, kterými se řídím: efektivita, upřímnost, pozitivní nastavení mysli, tvrdá práce, důvěra, lidský přístup, otevřenost, kritické myšlení.

Úspěchy a milníky

V rámci mé kariéry online marketéra považuji za největší úspěchy, pokud se klientům, které spravuji, daří generovat pozitivní návratnost investic do reklamy. Anebo když doručuji KPI, na kterých jsme se s klientem domluvili.

zkušenosti čerpají z agenturní štace v nadnárodní reklamní agentuře, kde jsem spravoval kampaně velkých, ale i menších klientů. Jmenovitě se jedná např. o: Albert, O2, Penny, Sodexo, Twisto, CK Fischer a CK Exim Tours, Solitea (účetní programy) Heineken Group, Deutsche Bahn, OZP, Mojedatovka, Škoda Auto DigiLab, Moneta Money Bank, Walmark (doplňky stravy), Česká Apotéka (kosmetika a doplňky stravy), Nutraceutics (doplňky stravy), Ultra Premium Brands (alkohol), AAA Auto, ČSOB, Spectra Agency, spousty dalších menších nebo větších klientů.

Účastnil jsem se několika výběrových řízení (tendrů) a pomáhal jsem tvořit strategie pro vyšší jednotky klientů (většinou se jednalo o střední a velké firmy). Pokud tedy poptáváte tvorbu strategie v rámci online reklamy, rád se jí ujmu.

Ať už máte desítky tisíc nebo miliony do online reklamy na měsíc, jsem pro vás ten pravý, kdo vám pomůže s rozložením investic do správných kanálů a poté navážu s reálnou exekucí kampaní.

Mé výsledky hovoří za vše. Drtivá většina kampaní dopadla s pozitivní návratností investic do reklamy nebo dosažení předem stanovených KPIs. Můžete se podívat na můj web do sekce reference nebo třeba na stránku Navolnenoze.cz na můj profil, kde najdete další ohlasy.

Komunikace s klienty je mou silnou stránkou. Nejčastěji s klienty komunikuji skrze e-mail, případně nástroje jako Freelo, Asana, Trello, Basecamp. Dále preferuji e-osobní kontakt, tedy Google Meet / Zoom nebo Teams pro reporting a představování strategií. Není problém si zavolat, dost často jeden telefon vydá za desítky e-mailů.

Reference

Bronzový partner

Kontaktovat partnera

Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů

Doporučení

S Tomášem se známe dlouhé roky, nicméně teprve nedávno jsme spolu realizovali jeden projekt. Tomáš stál za celým marketingem - budování profilů na sociálních sítích, nastavení strategie komunikace značky, výkonnostní reklamy, ale také tvorbu webové prezentace ve WordPress a následného budování e-shopu na platformě Shoptet. Spolupráci s Tomášem si můžu vynachválit - vše je doručené včas, tak jak bylo domluveno a s doporučením pro příště.

David Podrábský, spoluzakladatel ve společnosti Frieco, frieco.org

Komunikace, promptnost (řešili jsme tvorbu webu víceméně ze dne na den), efektivní způsob řešení individuálních požadavků, pomoc s tvorbou marketingových plánů pro sociální sítě, to jsou jen střípky spolupráce s Tomášem. Absolutní spolehlivost a profesionalitu posunul na úroveň “standard”. Je to naše druhá společná spolupráce a určitě nebude poslední!

Pavel Kosť, spoluzakladatel ve společnosti Collo.cz, collo.cz

Hodnocení

13 hodnocení

Přidat hodnocení

Váš e-mail nebude zobrazen. Slouží pro zaslání odkazu pro potvrzení příspěvku.

    Matěj Mrázek

    Tomáš se některým našim klientům stará o komunikaci na soc.sítích. Mám ve zvyku každého našeho dodavatele nechat vysvětlovat a obhajovat své návrhy a postupy, a na Tomášovi oceňuji, že se k mým připomínkám vždy staví profesionálně a konstruktivně. Zároveň vím, že na čem se domluvíme, to skutečně bude fungovat - a to je v našem komplexním oboru k nezaplacení.

    Reagovat

    Váš e-mail nebude zobrazen. Slouží pro zaslání odkazu pro potvrzení příspěvku.

    Klára Severová

    Na Tomáše jsem narazila náhodně přes inzerát na FB, když jsem sháněla odborníka na náš web a už podle našeho prvního společného telefonátu jsem věděla, že jsem vybrala správně.
    Tomáš je opravdový profesionál s lidským přístupem, který se umí na problémy dívat komplexně a umí je velice efektivně a rychle řešit. Spolupracovali jsme s ním na x projektech a všechny dopadly na výbornou. Za nás opravdu maximální spokojenost a můžeme Toma jen doporučit!

    Reagovat

    Váš e-mail nebude zobrazen. Slouží pro zaslání odkazu pro potvrzení příspěvku.

    Jan Kotek

    Potreboval som pomôcť s nastavením kampaní na Facebooku, s čím nám Tomáš bez problémov pomohol. Spolupráca bola príjemná, Tomáš v krátkom čase splnil všetky naše požiadavky. Môžem len odporúčať.

    Reagovat

    Váš e-mail nebude zobrazen. Slouží pro zaslání odkazu pro potvrzení příspěvku.

    Daniel Cidlinský

    S Tomášem již spolupracujeme delší dobu. S přístupem k jeho práci jsme spokojeni, jelikož řeší a zajimá se v první řadě o naší potřebu a cestu, nikoliv pouhé podsouvání svých služeb a produktů.
    Vždy je práce oboustraně příjemná a ubírá se tím správným směrem. Mimo jiné nás i posunul co se týká marketingu, protože dovede předat i hodnotné informace z praxe.
    Po zkušenostech s Tomášem, ho můžem vřele doporučit.

    Reagovat

    Váš e-mail nebude zobrazen. Slouží pro zaslání odkazu pro potvrzení příspěvku.

    Michaela

    Pořádala jsem 1. Pohádkový les a oslovila Tomáše Černovského ohledně spolupráce v rámci propagace akce, na kterou nám nakonec přišlo přes 6000 návštěvníků.
    Jeho profesionální a zároveň lidský přístup mě tak nadchnul, že s ním chci momentálně navázat dlouhodobou spolupráci i na další projekty.

    Reagovat

    Váš e-mail nebude zobrazen. Slouží pro zaslání odkazu pro potvrzení příspěvku.