O mně
Zviditelním vás na sociálních sítích Facebook, Instagram, LinkedIn a Twitter. Zvýším povědomí o vašem produktu nebo značce a posílím prodeje díky přesně cíleným kampaním.
Přestože se zaměřuji hlavně na sociální média, díky bohatým zkušenostem z nadnárodní marketingové agentury mám přesah do kompletního online marketingu — všechny vaše marketingové aktivity v onlinu srovnám do latě, dám jim jasný smysl a řád. Tam, kde mi nebudou stačit síly, využiji své sítě kontaktů pro doručení služby dle vašich očekávání.
Co umím?
Marketing pro klienty různých velikostí dělám již 7 let a za tu dobu mi pod prsty prošly milionové rozpočty, které nazpět přinesly své násobky. Nejčastěji se věnuji těmto oblastem:
- Brandové a performance kampaně – připravení strategie a taktiky, jak kampaň uchopíme za účelem dosažení nejlepších možných výsledků a následné provedení, nastavení, a optimalizace kampaně
- Konverzní kampaně generující prodeje pro e-shopy – kampaně, které generují prodeje na e-shopech jsou specifické, s tímto typem kampaní je třeba mít zkušenosti, abyste zbytečně nepálili finance
- Konverzní kampaně na sběr leadů pro B2B / B2C klienty– pokud potřebujete sbírat leady/poptávky, i s těmito kampaněmi mám rozsáhlé zkušenosti
- Prospectingové a remarketingové kampaně – tyto kampaně se mohou týkat všech klientů a je třeba zvolit vhodný poměr mezi akvizicí a remarketingem
- Správa profilu na sociálních sítích – je to tvorba obsahu, návrh komunikovaných témat, vytvoření textací a celkově budování povědomí o vaší značce skrze příspěvky na sociálních sítích
- PPC reklamy – nastavení a optimalizace kampaní v Google Ads a Skliku patří k důležitým součástem online reklamní strategie, většinou se jedná o kampaně s největší návratností investic
- Online marketingové strategie – než se začne cokoliv dělat, je dobré se zastavit a promyslet, jaké reklamní kanály zvolíme pro komunikaci a dosažení vašich cílů, kdo je cílovou skupinou, kde se cílová skupina vyskytuje, jak k ní budeme komunikovat a jaké další kroky jsou třeba pro dosažení vašich cílů
- E-mail marketing – vhodné zvolení a nastavení nástroje pro e-mailing, vytvoření strategie e-mailové komunikace a samotná exekuce těchto kampaní
- Nastavení chatbota skrze nástroje třetích stran
- Konzultace online marketingu – zkonzultuji s vámi, zdali to co děláte, děláte správně a zdali to dává smysl, případně navrhnu další kroky, které vám pomohou v dosažení vašich cílů
- Školení online reklamy a sociálních sítí – tvorba a realizace školení vašeho týmu
Sleduji nové marketingové trendy, které přetavuji ve skutečné obchodní výsledky. Neustále se vzdělávám v oboru online reklamy, abych mohl svým klientům doručovat tu nejkvalitnější službu, kterou dovedu. Zároveň píšu blog plný tipů pro vaši online reklamu.
Úspěšně jsem vystudoval ekonomický obor na Provozně Ekonomické fakultě na České Zemědělské Univerzitě. Zároveň jsem úspěšně absolvoval kurz Digisemestru od Jindřicha Fáborského. Dále pravidelně navštěvuji webináře, workshopy a konference ohledně online reklamy, e-commerce a sociálních sítí.
Mé hodnoty, kterými se řídím: efektivita, upřímnost, pozitivní nastavení mysli, tvrdá práce, důvěra, lidský přístup, otevřenost, kritické myšlení.
Úspěchy a milníky
V rámci mé kariéry online marketéra považuji za největší úspěchy, pokud se klientům, které spravuji, daří generovat pozitivní návratnost investic do reklamy. Anebo když doručuji KPI, na kterých jsme se s klientem domluvili.
Mé zkušenosti čerpají z agenturní štace v nadnárodní reklamní agentuře, kde jsem spravoval kampaně velkých, ale i menších klientů. Jmenovitě se jedná např. o: Albert, O2, Penny, Sodexo, Twisto, CK Fischer a CK Exim Tours, Solitea (účetní programy) Heineken Group, Deutsche Bahn, OZP, Mojedatovka, Škoda Auto DigiLab, Moneta Money Bank, Walmark (doplňky stravy), Česká Apotéka (kosmetika a doplňky stravy), Nutraceutics (doplňky stravy), Ultra Premium Brands (alkohol), AAA Auto, ČSOB, Spectra Agency, spousty dalších menších nebo větších klientů.
Účastnil jsem se několika výběrových řízení (tendrů) a pomáhal jsem tvořit strategie pro vyšší jednotky klientů (většinou se jednalo o střední a velké firmy). Pokud tedy poptáváte tvorbu strategie v rámci online reklamy, rád se jí ujmu.
Ať už máte desítky tisíc nebo miliony do online reklamy na měsíc, jsem pro vás ten pravý, kdo vám pomůže s rozložením investic do správných kanálů a poté navážu s reálnou exekucí kampaní.
Mé výsledky hovoří za vše. Drtivá většina kampaní dopadla s pozitivní návratností investic do reklamy nebo dosažení předem stanovených KPIs. Můžete se podívat na můj web do sekce reference nebo třeba na stránku Navolnenoze.cz na můj profil, kde najdete další ohlasy.
Komunikace s klienty je mou silnou stránkou. Nejčastěji s klienty komunikuji skrze e-mail, případně nástroje jako Freelo, Asana, Trello, Basecamp. Dále preferuji e-osobní kontakt, tedy Google Meet / Zoom nebo Teams pro reporting a představování strategií. Není problém si zavolat, dost často jeden telefon vydá za desítky e-mailů.
Tvorba webovych stranek byl muj druhy projekt s Tomasem Cernovskym. Tomase jsem oslovil v case, kdy jsem resil dost neprijemnou situaci tykajici se webu. Druhy den jsme sedeli u kafe, 4. den jsem dostal emailem pracovni verzi webu s pripominkami a cca 7. den byl web pripraveny na uzivani.
Rad bych ocenil spolehlivost, profesionalitu a hlavne komunikaci (nebo technickou podporu?), kde jsme jakykoliv dotaz, pripominku, cokoliv, resili vicemene okamzite. Nebyl absolutne zadny problem s resenim individualnich pozadavku.
Spoluprace se netykala vylucne realizace webu, ale taky podpory v oblasti marketingu. Efektivita sluzby se s podporou marketingu podstatne navysi, coz je samozrejme stejne dulezite, jak samotna tvorba webu!