O mně
Naši práci děláme na českém trhu již letos 4 rokem. Naše práce se primárně zaměřuje na administrativní práce, ale rozhodli jsme se časem e-shopům pomáhat víc efektivně a řádně jsme se nechali proškolit na fungování zákaznických servisů a péčí, kde se pro menší a střední e-shopy dokážeme o tyto věci postarat. Snažíme se eshopům pomáhat, nikoli překážet, proto se snažíme efektivně přemýšlet a s některými e-shopy jsme pracovali na automatizaci zákaznické péče přímo na Shoptetu. Komunikace nás hodně baví a dokážeme řešit i obtížné hovory nebo nespokojené zákazníky. Pro eshopy také zařizujeme nové dodavatele, pomáháme s objednávkami, reklamacemi nebo plněním produktů. Se Shoptetem máme hodnotné zkušenosti, co se administrativních věcí týká.
Co umím?
- Péče o dotazy od klientů (emaily, sociální sítě)
- Zákaznická linka (včetně reklamační linky)
- Řešení reklamací
- Řešení dotazů
- Administrace s objednávkami a fakturacemi (Abra, Pohoda, Money)
- Péče o sociání sítě eshopů
- Řešení spolupráce s Influencery
- Přidávání produktů a péče a plánování slevových akcí