Naši práci děláme na českém trhu již letos 4 rokem. Naše práce se primárně zaměřuje na administrativní práce, ale rozhodli jsme se časem e-shopům pomáhat víc efektivně a řádně jsme se nechali proškolit na fungování zákaznických servisů a péčí, kde se pro menší a střední e-shopy dokážeme o tyto věci postarat. Snažíme se eshopům pomáhat, nikoli překážet, proto se snažíme efektivně přemýšlet a s některými e-shopy jsme pracovali na automatizaci zákaznické péče přímo na Shoptetu. Komunikace nás hodně baví a dokážeme řešit i obtížné hovory nebo nespokojené zákazníky. Pro eshopy také zařizujeme nové dodavatele, pomáháme s objednávkami, reklamacemi nebo plněním produktů. Se Shoptetem máme hodnotné zkušenosti, co se administrativních věcí týká.
Co umím?
Péče o dotazy od klientů (emaily, sociální sítě)
Zákaznická linka (včetně reklamační linky)
Řešení reklamací
Řešení dotazů
Administrace s objednávkami a fakturacemi (Abra, Pohoda, Money)
Péče o sociání sítě eshopů
Řešení spolupráce s Influencery
Přidávání produktů a péče a plánování slevových akcí
Spolupráce s firmou Externí kancelář byla pro náš eshop velice přinosná hlavně přes Vánoční sezónu.
Se službami jsem byl perfektně spokojen, Externí kancelář nám vyřizovala chod zákaznické péče jak na emailu tak telefonicky a ušetřili nám hromadu času.