Stříbrný partner
Filip Novák
  • 00420 777 200 308
  • IČO 73943118
  • DIČ CZ8206105303

Ceny

individuální

O mně

Jsem Filip Novák, marketingový mentor, autor marketingových show ZeptejSeFilipa a Shoptet.TV na YouTube.

Zkušenosti z nadnárodních korporátů, SMB firem i volné nohy, uplatňuji v bohaté praxi v B2B a B2C segmentech. Mezi referencemi mám skutečné jedničky na trhu:
IBM, Kiwi, Shoptet, Twisto, Mercedes-Benz, Blažek, Olympia, Hama a stovky dalších.
Přednáším na vysokých školách, odborných konferencích a mentoruji podnikatele/živnostníky, aby dosahovali svých obchodních cílů správnou cestou. Nejraději trávím čas se svou komunitou na streamech na svém
YouTube ZeptejSeFilipa.

Co umím?

Mezi mé 3 hlavní služby patří:

  1. Mentoring pro firmy a podnikatele
  2. Obchodní a marketingová konzultace
  3. Marketingová školení a workshopy

Knihu Opakovaný prodej jsem začal psát v roce 2016 a od té doby je její text v neustálém vývoji; stále přidávám nové postřehy z praxe a reviduji stávající myšlenky. Mám hodně praktických příkladů, protože jako marketingový konzultant se pohybuji napříč mnoha obory. Výsledkem je obsáhlá publikace, jež vám poskytne hluboký vhled do současných trendů marketingu a obchodu. Věřím, že tato kniha nejen obohatí vaše profesní poznání, ale také vás inspiruje k promyšlenému pohledu na podnikání a povede vás k lepším rozhodnutím.

Proč to dělám?

Miluji kreativní práci, pocit, když mohu něco složitého vysvětlit jednoduše pro mnoho lidí. To je také důvod, proč jsem v roce 2016 začal pravidelně natáčet videa o marketingu, sociálních sítích, SEO a psychologii prodeje na YouTube channelu ZeptejSeFilipa. Jsem vděčný za komunitu lidí, kteří si navzájem bez okolků pomáhají. Každý je vítán a může se zapojit, získat doporučení a nebo se jen přijít zasmát.

Když jsem se rozhodl, že napíšu knihu Opakovaný prodej, mělo to stejný náboj jako když jsem se v roce 2016 rozhodl, že tady v ČR vytvořím pořádný YouTube channel, který bude denně pomáhat tisícům podnikatelů i těch, kteří se na své první podnikání teprve připravují. Jedno přání jsem vám splnil a teď ještě dokončit knihu, aby to bylo kompletní.

Ti nejlepší prodávají opakovaně!

Protože „nejlepší firmy prodávají opakovaně, zatímco ostatní jen hledají nové zákazníky.“ – Nabízím strategii, díky níž můžete přetvořit svůj projekt, firmu, živnost nebo koníček v prosperující podnikání a radovat se z dlouhodobých zisků díky opakovaným prodejům.

Vážím si všech, kteří se rozhodnou investovat do svého vzdělání.

Filip Novák
– autor knihy Opakovaný prodej
– autor YouTube show ZeptejSeFilipa

Reference

PartySpirit
Twisto
Kiwi
Blažek
Shoptet
Mercedes-Benz
IBM
Olympia
Hama
Stříbrný partner

Kontaktovat partnera

Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů

Doporučení

Rok jsem sledoval jeho free videa než jsem si objednal první konzultaci k novému produktu. Musím říct, že jsem byl přesvědčen 50/50 a trochu pochyboval o tom, či zvládne hodinovku vyšší než má náš právník. Tuto recenzi píšu 5 minut po tom, co jsme skončili a musím říct, že sice úplně překopal body kterým jsme se chteli věnovat ale ví co dělá a beru další hodiny. Díky Filipe!

Kritika webu deniczech.cz - pro nás velice přínosných 20 minut, které trvaly přes hodinu. Spousta konstruktivních připomínek a doporučení nejen od Filipa, ale i od ostatních sledujících. Pracujeme na zlepšení našeho e-shopu a určitě si kritiku objednáme znovu. Filip je nezaujatý a nezávislý. Dívá se na to svým zkušeným okem. Jednoznačně dobře investované peníze. Filipe, ještě jednou moc děkujeme a přejeme hodně úspěchů. Aleš a Hanka.


Hodnocení

4 hodnocení

Přidat hodnocení

Váš e-mail nebude zobrazen. Slouží pro zaslání odkazu pro potvrzení příspěvku.

    Ondřej Filgas

    Požádali jsme Filipa o pomoc s marketingovou a vývojovou stránkou projektu Rare Places. Ještě před oslovením jsme měli v plánu představit naši novou knihu Rare Places, ale po dlouhých hodinách rozmýšlení jsme se rozhodli využít tehdejší budget a energii pro vývoj projektu samotného (jak po marketingové stránce, lepší monetizaci projektu a obohacení sociálních sítí zajímavými spoluprácemi, apod).

    Potřebovali jsme vše projít s někým, kdo má zkušenosti, větší přehled a dokáže nám poradit co nejvýhodnější strategii, která přinese co nejdříve ovoce. Vyvede nás ze slepých uliček a doporučí investovat na místa, která projektu pomůžou k jeho expanzi a budoucímu úspěchu.

    Líbilo se mi, že od začátku spolupráce mělo vše systém, vše důležité se zapisovalo do sdílených Google tabulek, které hodně usnadňovaly orientaci ve fázích projektu a jednotlivých úkolech. Filip každý krok trpělivě vysvětloval a demonstroval na mnoha ukázkách z praxe. Každá schůzka se nahrávala, takže jsme si mohli záznamy z jakéhokoli mentoringu pouštět kdykoli. Pomohlo nám také, že z každé konzultace vzešlo mnoho nápadů na vylepšení, ze kterých se rovnou dělaly úkoly s termínem splnění, takže se vše posouvalo neskutečnou rychlostí kupředu.

    Naučili jsme se samostatně provádět analýzu klíčových slov, průzkum trhu, oslovovat nové partnery, psát e-maily, ve kterých nebylo zbytečných vět a s tím vším nám Filip během celé spolupráce hodně pomáhal. Kromě mentoringu jsme mnoho věcí s Filipem vyřešili i přes e-maily a to mohu říct, že se nejednalo o žádné strohé odpovědi. Filip se našim tématům a dotazům naplno věnoval a e-mailová komunikace byla rychlá a orientovaná na náš růst a úspěšnost projektu.

    Největším přínosem bylo vytvoření několika marketingových procesů, které jsme si vzali za své a i dnes je nadále rozvíjíme. Definovali jsme hlavní službu, vytvořili retenční strategii, zjednodušili obchodní proces a oslovovali nové strategické partnery.
    Dokázali jsme dát projektu komerční smysl, vytvořila se první prezentace produktů, mediální balíčky a videoprodukce. Sepsala se smlouva s hlavními jednateli o distribuci podílu ve společnosti. Plánoval se kalendář obsahu. Aplikoval se proces pro akvizici nových zakázek. Začalo se naplno využívat potenciálu sociálních sítí. Dostali jsme se do časopisu FORBES, vyhráli jsme ocenění na mezinárodním veletrhu cestovního ruchu a díky komunitě, kterou jsme tvořili jsme na HitHitu vybrali 234 045 Kč na naši novou knihu Rare Places Bedekr. Vynaložené finance do mentoringu s Filipem nám pomohly se v krátkém časovém horizontu pohnout kupředu a optimalizovat naše interní procesy.

    Spolupracovat s Filipem se vyplatí těm, kteří potřebují dát svému podnikání systém a udělat změny tam, kde jsou nejvíc potřeba. Tak, aby vše fungovalo. My, jako mladý startup jsme od Filipa vytěžili velké know-how i nad rámec toho, co jsme od spolupráce očekávali a proto každému doporučuji využít Filipa dokud to jde. Díky systematizaci a automatizaci marketingového a obchodního procesu jsme se přestali fixovat na provádění časově náročných rutinních činností, ale získali čas, ve kterém se soustředíme na další růst.

    Reagovat

    Váš e-mail nebude zobrazen. Slouží pro zaslání odkazu pro potvrzení příspěvku.

    Jan Zatloukal

    Filipa jsme již před lety sledovali na YouTube v rámci marketingové show „Zeptej se Filipa“. Již tehdy nás svou produkcí a znalostmi zaujal a inspiroval. V době, kdy jsme dokončili náš nový web (rok 2022), přišel moment, kdy jsme potřebovali pomoci. Bylo potřeba nastavit ucelenou marketingovou strategii a posunout firmu dál. Svým stylem práce a zapálením, nám byl Filip blízký. Cena mentoringu byla pro nás přijatelná a tak jsme se rozhodli Filipa oslovit.

    Nastavený proces mentoringu nám vyhovoval. Na startu nás Filip poznal a analyzoval. Důležitá pro nás byla pravidelnost konzultací a držení se nastaveného plánu. Líbilo se nám, že během mentoringu vzešlo od všech spousta myšlenek a nápadů, které se rozvíjely a posouvali nás dál. Filip nám dodal také odvahu, nebát se, vzít do ruky mobil a začít točit videa.

    Po absolvování mentoringu jsme identifikovali své silné i slabé stránky. Naučili jsme se efektivitě a smysluplně rozdělovat práci v rámci týmu, změnili přístup k sociálním sítím, k tvorbě videí na YouTube, naučili se pracovat s grafikou a dalšími aplikacemi.

    Spolupráce s Filipem nás poslala správným směrem. Předčila naše očekávání. Důležitou roli hrálo i naše samotné odhodlání učit se novým věcem. Jsme za tuto zkušenost moc rádi. A jestli Filipa doporučit dál? Určitě! Pokud se chcete posunout, běžte do toho!

    Reagovat

    Váš e-mail nebude zobrazen. Slouží pro zaslání odkazu pro potvrzení příspěvku.

    Martin Svoboda

    Tato spolupráce nám nejen otevřela dveře k hlubším znalostem v oblasti marketingu a SEO, ale také nám poskytla nástroje a strategie, díky kterým jsme rychlejší a lepší.

    Jsme společnost MOBIS, a naše specializace je instalace fotovoltaických elektráren na klíč. Fotovoltaika je v současnosti často diskutovaným tématem, avšak solární boom přinesl s sebou i značnou konkurenci v podobě nově vznikajících instalačních firem. S rostoucí nabídkou se zvyšují i náklady na reklamu a snižuje se její efektivita. Rozhodli jsme se proto vydat jinou, podle našeho názoru udržitelnější, cestou v oblasti marketingu. Zaměřili jsme se na vzdělávání v oblasti SEO a začali jsme tuto strategii aplikovat na našich webových stránkách. Postupem času jsme však narazili na omezení způsobená nedostatkem zkušeností, a tak jsme začali hledat externí pomoc. Po shlédnutí několika videí na YouTube jsme se rozhodli pro spolupráci s Filipem Novákem.

    Filip nás nejen naučil porozumět a aplikovat SEO, ale také nás vedl k tomu, abychom marketingu rozuměli komplexně. Cesta nebyla jednoduchá, ale můžeme upřímně říci, že naše investice se vyplatila. Na konci mentoringu jsme společně s Filipem vytvořili systém, který nám díky umělé inteligenci významně pomohl v oblasti lokálního SEO. Dosáhli jsme měřitelných výsledků v relativně krátkém čase, i když SEO je obvykle běh na dlouhou trať.

    Na Filipovi si nejvíce ceníme jeho angažovanosti. Když mu na konci mentoringu zmíníte nápad, který by mohl fungovat, i když se může zdát jako hloupost, Filip se na dalším setkání vrátí s informacemi, že to zkoušel na svých webových stránkách a zjistil, že to pravděpodobně funguje. Jednoduše řečeno, Filip žije marketingem, má ho rád a snaží se jít do hloubky.

    Osobně bych Filipa a jeho mentoring doporučil každému, kdo se chce v marketingu posunout dále. Ať už jste na jakékoliv úrovni, Filip vás, podle mého názoru, může posunout dále a co je nejdůležitější, stane se z vás nezávislá jednotka, schopná vytvářet vlastní marketingové strategie, a nebudete tak závislí na vysokých honorářích marketingových agentur, které často slibují mnoho, ale výsledky nedodají. Děkuji, Filipe, za pomoc. Byl jsem rád, že jsem tě mohl poznat jako člověka a mentora. Martin Svoboda, jednatel společnosti MOBIS, spol. s r.o.

    Reagovat

    Váš e-mail nebude zobrazen. Slouží pro zaslání odkazu pro potvrzení příspěvku.

    Ondřej Tőrők

    Filip odvedl vynikající práci. Na začátku jsme měli spoustu nápadů kam Glamping Resort nasměrovat a díky mentoringu jsme získali potřebný proces a cestu, kterou se vydat.

    Před začátkem naší spolupráce byl Glamping Resort v počáteční fázi výstavby. Projekt potřeboval jasně definovanou marketingovou strategii pro dosažení plné obsazenosti a zajištění spokojenosti zákazníků.

    Začali jsme analýzou konkurence pomocí mystery shoppingu, diskutovali o cenovém modelu a variantách ubytování. Vypracovali jsme plán pro sociální média a spolupráci s místními subjekty, jako jsou farmy a turistické atrakce. Součástí bylo i vytvoření vizuální identity, včetně loga a barevného schématu, a aktivace sociálních sítí pro efektivní komunikaci.

    Během naší spolupráce se Filip zapojil do týmu Glamping Resortu, kde probíhala pravidelná týdenní setkání pro diskusi o strategii a plánování úkolů. Díky detailním informacím od konkurence a kreativním návrhům v oblasti obsahového marketingu jsme dosáhli významného pokroku. Vyvinuli jsme efektivní strategii tvorby obsahu pro správné cílové skupiny, a zavedli systém předprodeje ubytování pro první zákazníky.

    Díky vytvořenému obsahovému modelu od Filipa, Glamping Resort nyní generuje vysoce kvalitní obsah vlastními silami, bez nutnosti spoléhat se na externí marketingové agentury. Tým je schopen samostatně řídit a upravovat obsahové plány a analyzovat klíčové příležitosti, což vede k neustálému zlepšování a rozvoji projektu. Tato spolupráce ukázala, jak efektivní a přínosný může být správně zaměřený mentoring. Filipova práce byla klíčová pro úspěch Glamping Resortu a může být stejně přínosná pro jakýkoliv podobný projekt.

    Reagovat

    Váš e-mail nebude zobrazen. Slouží pro zaslání odkazu pro potvrzení příspěvku.