O mně
Freelo je aplikace, která pomáhá firmám a týmům efektivně organizovat práci a komunikovat. Na trhu projektových nástrojů jsme od roku 2015. V Česku a na Slovensku máme 70.000 uživatelů a úspěšně konkurujeme zahraničním gigantům, jako je Trello, Asana nebo Basecamp. Kromě projektového řízení Freelo pomáhá uchovat těžce nabyté firemní know-how v procesních šablonách a pomůže s vykazováním práce a fakturací.
Co umím?
Uděláme vám pořádek v úkolech
Ve Freelu máte všechno na jednom místě – kompletní seznam úkolů a podúkolů včetně termínů a priorit, celou diskuzi u úkolu i její historii, přiložené soubory nebo obrázky. Úkoly si můžete zobrazit v přehledné kanban nástěnce nebo jednoduchých řádcích. Díky tomu (a taky díky chytrým připomínkám) už nikdy nezapomenete na žádný úkol.
Naučíme váš tým efektivně komunikovat
Nástroj vám umožní vést přehlednou diskuzi, ke které se můžete kdykoli vrátit a kde nikdy nezapadne žádná důležitá informace. Komentář u úkolu či zadání můžete napsat nebo nahrát hlasovou zprávu nebo celou obrazovku. Freelo je velmi intuitivní, takže se do něj rychle nalodí i ti největší odpůrci změn ve firmě. 🙂
Ušetříme vám spoustu času a peněz
Díky zabudovanému time trackingu máte skvělý přehled o tom, na čem pálíte čas a čemu byste měli věnovat naopak více energie. Tým lídři oceňují výkazy s odpracovanými časy celého týmu nebo přehled o čerpání finančního rozpočtu i časového budgetu. Freelancerům zase šetří čas třeba přímá fakturace z Freela přes napojené nástroje jako Fakturoid, iDoklad nebo Vyfakturuj.
A navíc máme…
- ČESKOU PODPORU – Zákaznická linka, kterou neobsluhují roboti? To se jen tak nevidí. Živý Freelo Support je k dispozici každý den na telefonu, chatu i e-mailu. Ale máme tak vychytanou nápovědu, že si velmi snadno poradíte úplně sami.
- FREE VERZI A 14DENNÍ TRIAL ZDARMA – Vybírat můžete z 5 tarifů, ale drobní podnikatelé si vystačí s Free tarifem (3 projekty a 4členný tým). Prvních 14 dní můžete testovat Freelo úplně zdarma v neomezené verzi.
Freelo používám prakticky u všech klientů, kde je třeba řízení většího týmu lidí (copywriterů, linkbuilderů, programátorů atd.) a kde potřebujeme mít přehledně náklady a dlouhodobé úkoly. Historicky jsem otestoval teamwork, basecamp, caflou, ale zatím Freelo v poměru cena / uživatelská přívětivost jednoznačně vede.