Zlatý partner Zlatý Shoptet
partner
GetFound

Ceny

1 250 Kč/hodinu (bez DPH)

O mně

Každý e-shop může být ve výsledcích vyhledávání lépe vidět. I ten váš. Jen si to musíte “zasloužit”. Rádi vám s tím pomůžeme a ukážeme, jak na svém e-shopu vše správně nastavit a budovat si odkazový profil. Pomáháme malým i velkým e-shopům a webům růst už 6 let.

Pod rukama nám vyrostla spousta klientů, nasbírali jsme zkušenosti na různorodých projektech z mnoha odvětví. Ať už to klasické e-shopy, tak i specificky zaměřené webové prezentace.

Našim hlavním zaměřením je SEO a zvyšování organické návštěvnosti z vyhledávačů. Jak z pohledu technického on-page, tak hlavně z pohledu off-page a budování zpětných odkazů.

Poradíme vám také v oblasti UX: při v návrhu webu i s jeho vylepšením a zvýšením výkonu. Mít web vyladění a použitelný pro zákazníky je úzce propojeno s celým marketingem a také SEO.

Snažíme se klientův web dostat do takové formy, aby byl připraven na posílení organické návštěvnosti ve všech směrech a fungoval, jak má. Protože pouze web jako celek může být dobrý a obchodně úspěšný.

Co umím?

Technické SEO

V této části vám dokážeme pomoct velmi komplexně:

  • Zaběhlým projektům, u nichž cítíte nějaké problémy.
  • Novým projektům, které potřebujete mít od začátku perfektně vyladěné.

Oblast SEO je velmi důležitá a dost často se opomíjí. Například je stále dost klientů, kteří tvorbu menu, textů a popisků zakládají pouze na pocitu. Přitom v těchto věcech by měl být hlavní podklad Analýza klíčových slov, která je pro vás taková truhla s pokladem. Zjistíte z ní velmi podstatné informace pro váš projekt:

“Kvalitní analýza klíčových slov vám pomůže s přehledným nastavením menu a jeho rozložením. Také napoví, jaký obsah budou chtít zákazníci na wašem webu číst.”

Rádi s vámi také zkonzultujeme možné problémy technického rázu, které můžete na webu mít. Nicméně Shoptet je po technické stránce již v základu hezky vyladěný.

 

Linkbuilding a budování brandu

Tato část marketingu je stále jednou z velmi důležitých částí propagace webu. Jedná se o část propagace, která má velký vliv na organickou návštěvnost z vyhledávání. Dá se tedy říci, že se jedná o neplacenou návštěvnost vašeho webu. Linkbuilding je “dlouhotrvající” zdroj návštěvnosti.

Odkazový profil je něco jako vizitka vašeho webu pro vyhledávače. Podle toho, jak je pravidelně rozvíjený a kvalitní, jej potom hodnotí. Dlouhodobá práce na linkbuildingu má rozhodně smysl.

Odkazový profil webu totiž zůstává a i pokud se již pravidelně nerozvíjí, tak má svůj efekt. Čím více je odkazový profil pestřejší a větší, tím je to větší známka pro roboty vyhledávačů, že lidé mají o web zájem a web bude nejspíš kvalitní. Linkbuilding by se měl zakládat na strategii. Strategie je vždy pro každý projekt individuální. Málokdy se najdou dva projekty, které mají stejnou strategii. Rádi posoudíme aktivity vaší konkurence a zjistíme, kde máte mezery v odkazovém profilu.

Na základě konzultace s vámi, vašich cílů, person pro váš e-shop a konkurence stanovíme vhodné metody budování odkazů a jak na to. Pokud si nejste jisti v jakém stavu je váš odkazový profil, podíváme se na to, rozebereme ho a připravíme řešení.

 

Rozvoj obsahu webu

Obsah se dnes skloňuje mnoha způsoby a zmiňuje se v každé marketingové strategii. Právě na obsahu je dnes založena většina kvalitních a úspěšných webů.

Základem je budovat kvalitní a relevantní obsah: popisky produktů, návody a pomoc zákazníkům. Pokud k němu takto přistupujete, můžete očekávat úspěch v organickém vyhledávání. Pokud budujete kvalitní obsah a to jak z pohledu popisků produktů, tak i způsoby jak pomoct zákazníkovi, můžete očekávat, že v organickém vyhledávání budete úspěšní.

Ozvěte se nám, rádi vám pomůžeme. Obsah nás baví.

  • Obsah webu by měl ideálně vycházet z analýzy klíčových slov.
  • Poté se vytvoří obsahová strategie a publikační plán, na základě kterého se bude obsah vytvářet.

Je velmi důležité odpovídat lidem na to co je zajímá ve správnou chvíli. Bez obsahu by byl váš web jen místem s nabídkou produktů. Ale pokud hledá někdo otázky, chce najít odpovědi. Tak mu to poskytněte svým obsahem.

 

UX, použitelnost webu

Aby návštěvníci vašeho webu dokázali úspěšně nakoupit a vůbec si najít produkt, pro který přišli, je potřeba mít web přehledný. Ať už jde o zaběhnutý web, nebo ho potřebujete navrhnout od začátku, kontaktujte nás. V obou případech vám poradíme.

Pokud se jedná o web na Shoptetu, tak i zde se dá navrhnout velmi použitelný web. Řešení Shoptetu se dá také přizpůsobit a ohnout tak, aby bylo vhodné pro vaše potřeby a dokázalo poskytnout maximální výkon.

Pokud se jedná o web nový ať už na Shoptetu, nebo i jinde, pomůžeme vám s určením cílovky, průzkumem co je pro zákazníky důležité a poté navržením funkčního e-shopu, který bude plnit vaše očekávání.

Reference

Alcohol.cz
Shoptet.cz
Denishenry.cz
Bluestyle.cz
Hotel.cz
Hotely.cz
Nasoutokushop.cz
Templestore.cz
Ponožkovice.cz
Adrop.cz
Badzone.cz
Zlatý partner Zlatý Shoptet
partner

Kontaktovat partnera

Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů

Doporučení

S GetFound již spolupracujeme několik let a rádi je doporučujeme dál :). Jsou pracovití a ochotní poradit i s jinými oblastmi v on-line marketingu. V organickém vyhledávání máme výborné výsledky, a to potvrzuje kvalitní spolupráci.

Ing. Alica Orság, Sales and healthcare management, canadian.cz

Spolupráce s GetFound probíhá na profesionální a příjemně neformální úrovni, která vyhovuje naší firemní kultuře. Společně pracujeme na optimalizaci pro vyhledávače na úrovni technologické i obsahové strategie. Po půl roce od započetí spolupráce již byly patrné zásadnější výsledky v podobě zlepšování pozic na důležitá vyhledávaná slovní spojení. Spolupráci se společností GetFound můžeme na základě kladných zkušeností doporučit.

Adam a celý tým z GetFound jsou pro mne nejen fajn lidi, ale také opravdoví odborníci v oboru. Jejich práce má přesah do dalších oblastí a často se tak podílí na důležitém rozhodnutí a marketingových aktivitách. Pro náš blog jsou navíc nepostradatelní a dokáží využít i další své spolupráce v náš prospěch. Jsem si jist, že spolupráce s Getfound posune každého.

Kluci z Getfoundu nám opravdu hodně pomohli při tvorbě nového webu, kde jsme měnili zaměření naší společnosti. Zanalyzovali nám aktuální stav a navrhli změnu informační architektury webu s cílem na zlepšení dohledatelnosti. Po spuštění nám pomáhali se sledování a analyzování vývoje pozic. Pokud něco nebylo v pořádku, tak se to hned flexibilně řešilo. Přesně tak, jak jsme si to představovali a Getfound určitě můžeme jen doporučit.

Hledali jsme spolehlivého externího partnera na dlouhodobý linkbuilding a SEO poradenství. Díky dobrým referencím padla naše volba právě na GetFound. Spolupráce fungovala skvěle jak díky bohatým zkušenostem a kontaktům na straně agentury, tak i díky bezproblémové a rychlé komunikaci.

Po Seo auditu od GetFound jsme byli až překvapeni, kolik jsme na webu měli chyb a slabých míst, které nám zbytečné snižovali návštěvnost. Kluci nám zároveň udělali krátké školení, abychom při budoucím rozvoji webu stejné chyby už dál neopakovali.
Pro nás to tedy byla určitě velmi přínosná spolupráce, z které jsme se dost přiučili.


Hodnocení

Tento partner zatím nemá žádné hodnocení

Přidat hodnocení

Váš e-mail nebude zobrazen. Slouží pro zaslání odkazu pro potvrzení příspěvku.

Proč se stát Shoptet partnerem?

Získáte unikátní přistup k více než 18737 klientů z e-commerce v České a Slovenské republice.
Stanete se součástí komunity, která ovlivňuje většinu českých a slovenských e-shopů. Dostanete od nás maximální podporu, abyste ve svém oboru klientům přinesli nejlepší možné výsledky.

Shoptet partnerem - ilustrační foto

Je v seznamu někdo, kdo by tam být neměl?

Měli jste negativní zkušenost s některým z našich partnerů? Dejte nám vědět.

Kontakt

Chtěli byste se stát Shoptet partnerem a spolupracovat s námi? Použijte kontaktní formulář, kde ve stručnosti představte sebe a svou práci. My se vám rádi ozveme a spolupráci probereme.

Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů