O mně
Jsem webový analytik se zálibou v Google Data Studio a PPC specialista se zkušenostmi s prací na volné noze, v agentuře i na straně klienta.
Nejvíce mě baví dlouhodobá spolupráce pro střední a velké e-shopy a předávání znalostí klientům ve formě školení, auditů či workshopů.
Co umím?
Webovou analytiku – od implementace měřících kódů přes Google Tag Manager, přes sběr a vyhodnocení dat v Google Analytics až po tvorbu interaktivních dashboardů v Google Data Studio.
Mám za sebou:
· 8 let zkušeností s webovou analytikou, PPC reklamou a zbožáky
· 160 zanalyzovaných Google Analytics účtů
· 110 nastavených Google Tag Managerů
· 50 vytvořených dashboardů v Google Data studio
· 55 000 000 Kč investovaných v PPC reklamě
· 30 optimalizovaných produktových feedů
· 19 přednášek a kurzů na oborových konferencích
· 30 proškolených odborníků a firem
· 1 štastné manželství
· 2 děti
S panem Hanáčkem jsme řešili Datastudia pro všechny naše eshopy. Musím pochválit proaktivní přístup s vlastními návrhy napojení různých zdrojů dat. Domluva probíhala skvěle a stanovené termíny byly také dodržené. Spolupráci mohu jedině doporučit.