Přidat hodnocení
-
Reagovat
-
Využili jsme nabídku auditu PPC kampaní a Google Analytics 4 a jsme velice spokojeni s přístupem pana Hyráka.
Připravenou analýzou nás rovnou navedl na zlepšení v našich nastaveních, do detailu nám vysvětlil, co je důležité a proč změnit a jaký má být očekávaný výsledek změn. Na naše dotazy nám odpověděl tak, abychom změny dokázali implementovat a pokračovat dále v naší práci bez zbytečných omylů. Rádi budeme spolupracovat i dále.- Adéla Holická
- kravatak.cz
Reagovat
-
Se Zbyňkem Hyrákem jsme dosud realizovali dva projekty, se kterými jsme byli velmi spokojeni. Oceňuji jeho profesionální přístup, důraz na detail a schopnost efektivně komunikovat v každé fázi spolupráce. Velice si cením také rychlosti reakce a toho, že jsem byla vždy perfektně informována o průběhu i dalších krocích. Práce byla vždy precizně odvedená a ve stanovených termínech. Spolupráci mohu s klidným svědomím doporučit.
- Tereza Sahulová
- jenn-pro.com
Reagovat
-
Velmi si cením odborného a zároveň efektivního přístupu. Během jedné hodiny zvládl projít mé účty v Google Ads, Skliku i GA4, rychle se zorientoval a během chvilky pojmenoval klíčové chyby i příležitosti. Jeho zpětná vazba byla konkrétní, praktická a ihned uplatnitelná.
- Tomáš Marcaník
- eshop.sampli.cz
Reagovat
-
Měl jsem to štěstí, že jsem mohl využít akci pana Hyráka na audit PPC kampaní a Google Analytics 4 zdarma. Nemůžu hodnotit jinak než velmi pozitivně. Profesionální a přátelský přístup. Vše bylo podáno srozumitelně aby to pochopil i běžný člověk. Člověk nemusí mít tedy problematiku PPC nastudovanou, aby se v konzultaci neztratil :). Bylo mi doporučeno několik konkrétních věcí, na co se zaměřit a co dělat lépe. Pokud v budoucnu situace dovolí, tak bych si spolupráci s panem Hyrákem dokázal představit. Děkuji a určitě doporučuji.
Reagovat









S panem Hyrákem jsem velmi spokojený.
Vždy rychle reaguje, aktivně navrhuje úpravy kampaní, kampaně nenechává běžet jen na automatice, ale aktivně je ladí a vylučuje výrazy, které nám zbytečně pálily rozpočet, nebo kanibalizovaly organickou návštěvnost.
Změna se projevila velmi rychle po jeho převzetí správy. Reklamy jsou nyní efektivnější.