Přidat hodnocení
-
- Petr Kratochvíl
- erpi-domov.cz
Reagovat
-
Naprostá špička ve svém oboru s příkladně profesionálním přístupem. Vše vždy naprosto přesně v termínu včetně podrobného komentáře a vysvětlení, což jako laik velice oceňuji.
Doposud jedna z nejlepších spoluprací za 15 let v oblasti IT.
- Zdeněk Zíma
- naradi-praha.cz
Reagovat
-
Pan Zbyněk Hyrák je profesionál znalostmi i vystupováním. Díky němu jsme u nás ve firmě pochopili, že nastavení Google Analytics a následný sběr dat opravdu není jen tak a vyžaduje pečlivou analýzu.
- Bc. Radana Polešáková
- sitport.cz
Reagovat
-
Pan Zbyněk pro nás zpracovával správné nastavení Google Analytics a dal vše do pořádku po předchozím amatérovi. Moc si jeho práce vážím, udělal i věci navíc, které bylo potřeba doopravit. Vše mi poté vysvětlil a prošel se mnou jednotlivé funkce měření. Děkuji a doporučuji!
- Iva Tilečková
- obchod.isinterier.cz
Reagovat
-
S panem Hyrákem jsme navázali spolupráci zejména pro optimalizaci a náhled na web pro budoucí reklamní kampaně.
Na doporučení jsme jako první provedli úpravu Google Analytics, kde nám p. Hyrák identifikoval a opravil nekorektní data a problémy se správným propisováním dat z našeho e-shopu.
Také provedl přípravu Google Analytics pro správné měření reklamních sestav. Nyní máme možnost lépe sledovat problémy našeho webu a požadavky zákazníků.
Do budoucna jsme rozhodnuti s p. Hyrákem pokračovat na tvorbě reklamních kampaní, nyní je příprava na naší straně.
- Lubomír Unar
- unar-nabytek.cz
Reagovat
Pan Hyrák patří mezi nejlepší ve svém oboru a jeho dovednosti předčí i jeho pověst a skvělé recenze, které má. Pokud si nejste jisti, zda Vám někde něco neuniká z pohledu dat, či nastavení na webu a v reklamách, či v GA, doporučím jeho práci i jednání.
Zbyněk pomáhal a dělal analýzu ohledně nastavení G-ADS, GA a ještě nad rámec prověřil GTM, zda není někde nějaká chyba, která by zkreslovala data.
Doporučím i pro lidi, kteří se absolutně neorientují ve světě dat, jelikož pan Hyrák dokáže mluvit i řečí normálních lidí, ne jen řečí analytiků a markeťáků.