Přidat hodnocení
-
- Jana Felkl
- eshop.wineselection.cz
Reagovat
-
Zbyňka jsem oslovil s žádostí o analýzu sbíraných dat tak abych získal objektivní vhled do kvality odvedené práce externích agentur. Zbyněk je profík a překvapil mě extrémně rychlou reakcí a následně také zhodnocením jeho zjištění v našich datech.
Sdělil mi svůj objektivní pohled na věc bez bullshitu a snahy za každou cenu získat mě jako klienta. Dokázal ocenit postupy, které se dělají správně a jeho férový a upřímný přístup mě v dobrém slova smyslu šokoval.
- Tomáš Jurka
- bushcraftshop.cz
Reagovat
-
S panem Hyrákem spolupracuji již delší dobu. Jedná se o dlouholetého odborníka na marketing a PPC reklamu. Můžu doporučit jako spolehlivého a férového pomocníka pro eshopy, kteří nemají pouze garážové ambice :-).
- Jiří Hudec
- obchod-kufry.cz
Reagovat
-
Pana Hyráka vřele doporučuji. Správa Google Ads kampaní u něj je výborná, rychlá a plná doporučení ke zlepšení. Vyhodnocování s výborným komentářem a vysvětlením, proč a jak se některé věci dějí. Oceňuji jeho znalosti a neustálé se zdokonalování ve svém oboru. Musím podotknout, že jeho startovací pozice na našem projektu nebyla jednoduchá, jelikož předchozí správci nebyli odborníky byť se jimi pokládali a tak bylo nutné jejich chyby napravit. Ve spolupráci s p.Hyrákem plánujeme pokračovat :-)
- Adéla
- codinggiants.cz
Reagovat
-
Pan Hyrák patří mezi nejlepší ve svém oboru a jeho dovednosti předčí i jeho pověst a skvělé recenze, které má. Pokud si nejste jisti, zda Vám někde něco neuniká z pohledu dat, či nastavení na webu a v reklamách, či v GA, doporučím jeho práci i jednání.
Zbyněk pomáhal a dělal analýzu ohledně nastavení G-ADS, GA a ještě nad rámec prověřil GTM, zda není někde nějaká chyba, která by zkreslovala data.
Doporučím i pro lidi, kteří se absolutně neorientují ve světě dat, jelikož pan Hyrák dokáže mluvit i řečí normálních lidí, ne jen řečí analytiků a markeťáků.
- Petr Kratochvíl
- erpi-domov.cz
Reagovat
Na pana Hyráka jsem natrefila na internetu náhodně, když jsem hledala specialistu na SEO. SEO primárně nedělám, ozval se velice vstřícný hlas na druhém konci telefonu, ale mohu Vám dát doporučení. Z doporučení se stal hodinový, přátelský telefonát, ve kterém jsem se dozvěděla všechny možné „vychytávky“ jak odhalit neprofesionální firmy na trhu, které se prezentují jako správci marketingu, kterým jsem bohužel i já v minulosti naletěla a platila horentní sumy za vlastně na oko odpracované úkony.
Pokud hledáte někoho, kdo Vám laicky vysvětlí odbornosti, udělá audit práce agentury, se kterou třeba momentálně spolupracujete a nejste si jistí, zda vše běží, jak má, obraťte se na tohoto milého pána. Myslím, že jen blázen by nebyl nadšený :-).