Ceny
450 Kč/hod bez DPH
cena je za měsíc
O mně
Jsme českou telekomunikační společností vyvíjející cloudové nástroje pro zákaznickou péči a firemní komunikaci. Eshopům zřizujeme zákaznickou linku, která není nikdy obsazena a může ji obsluhovat více lidí a to i z mobilu. Pro evidenci a vyřizování e-mailů v jednom sdíleném mailboxu nabízíme ticektovací nástroj.
Co umím?
Nabízíme 2 základní cloudové nástroje pro obsluhu zákazníků:
1/ aplikace call centra/zákaznické linky
- hovory zákazníků jsou směrovány na jedno zákaznické číslo, které dokáže obsluhovat více operátorů najednou
- linka není nikdy obsazena (na rozdíl od mobilu)
- příchozí hovory jsou řazeny do fronty
- na lince může být nastaveno IVR (automatická spojovatelka podle typu dotazu)
- operátoři vidí zmeškané hovory, které mohou zpětně obvolat
- k dispozici jsou reporty a statistiky o hovorech
- lze propojit na firemní CRM/databází zákazníků a operátor vidí kdo volá a co se s kým řešilo
2/ ticketovací nástroj pro helpdesk
- schránka pro sběr zákaznických požadavků z různých komunikačních kanálů
- emailu,
- webového formuláře,
- telefonátu,
- webového chatu,
- zákaznického portálu.
- každý požadavek je zaevidován a je u něj vidět stav v jakém je jeho řešení i historie komunikace se zákazníkem vč. interních poznámek.
- každý požadavek má nastaven SLA čas pro jeho vyřízení
- Požadavky zákazníků jsou rozděleny do služeb (front) podle typu požadavku (např. objednávky, dotazy, reklamace,…). Jejich zpracování může být delegováno na konkrétního operátora, příp. skupinu operátorů, která je odpovědná za určitou službu (frontu).