Bronzový partner
IPEX
  • 00420 844 844 000
  • IČO 45021295
  • DIČ CZ45021295

Ceny

450 Kč/hod bez DPH

cena je za měsíc

O mně

Jsme českou telekomunikační společností vyvíjející cloudové nástroje pro zákaznickou péči a firemní komunikaci. Eshopům zřizujeme zákaznickou linku, která není nikdy obsazena a může ji obsluhovat více lidí a to i z mobilu. Pro evidenci a vyřizování e-mailů v jednom sdíleném mailboxu nabízíme ticektovací nástroj.

Co umím?

Nabízíme 2 základní cloudové nástroje pro obsluhu zákazníků:

1/ aplikace call centra/zákaznické linky

  • hovory zákazníků jsou směrovány na jedno zákaznické číslo, které dokáže obsluhovat více operátorů najednou
  • linka není nikdy obsazena (na rozdíl od mobilu)
  • příchozí hovory jsou řazeny do fronty
  • na lince může být nastaveno IVR (automatická spojovatelka podle typu dotazu)
  • operátoři vidí zmeškané hovory, které mohou zpětně obvolat
  • k dispozici jsou reporty a statistiky o hovorech
  • lze propojit na firemní CRM/databází zákazníků a operátor vidí kdo volá a co se s kým řešilo

2/ ticketovací nástroj pro helpdesk

  • schránka pro sběr zákaznických požadavků z různých komunikačních kanálů
    • emailu,
    • webového formuláře,
    • telefonátu,
    • webového chatu,
    • zákaznického portálu.
  • každý požadavek je zaevidován a je u něj vidět stav v jakém je jeho řešení i historie komunikace se zákazníkem vč. interních poznámek.
  • každý požadavek má nastaven SLA čas pro jeho vyřízení
  • Požadavky zákazníků jsou rozděleny do služeb (front) podle typu požadavku (např. objednávky, dotazy, reklamace,…). Jejich zpracování může být delegováno na konkrétního operátora, příp. skupinu operátorů, která je odpovědná za určitou službu (frontu).

 

Reference

Direct pojišťovna
DPD
Pneumatiky.cz
Aukro
Bronzový partner

Kontaktovat partnera

Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů


Hodnocení

Tento partner zatím nemá žádné hodnocení

Přidat hodnocení

Váš e-mail nebude zobrazen. Slouží pro zaslání odkazu pro potvrzení příspěvku.