O mně
Jsem specialistou na konverzní optimalizaci a user experience. Za 11 let v oboru jsem pracoval pro velké české online firmy, jako je Invia, Vivantis či Bezrealitky, ale i začínající startupy. Když pracujete pro firmy, jako je CK Fischer nebo TESCOMA, může každý váš krok přinést statisícové zisky – nebo taky stát spoustu peněz. Proto nikdy nedělám ukvapené pokusy. Každé rozhodnutí stavím na datech a směřuju k vyšším ziskům klienta.
Řídím se jasným pravidlem: Nestačí mít krásný web. Jde o to vydělávat.
Co umím?
Chcete víc konverzí?
Víc konverzí = větší zisky. Společně jich dosáhneme se stejným počtem návštěvníků webu, jaký máte teď. Stačí vyměnit „myslím si“ za zkušenosti, výzkum a jasná data.
Mohu pro vás vytvořit konverzní (UX) analýzu, wireframe návrhy či provést uživatelské testování. Pokud to myslíte skutečně vážně, můžeme se pustit do komplexní konverzní optimalizace e-shopu včetně a/b testování.
Chcete jasná data o webu?
Kdo neměří, nevyhodnocuje – a nemůže cíleně růst. Pomůžu vám získat jasná data, která posunou váš byznys. Začneme auditem Google Analytics a postupně dojdeme až k pokročilému měření a vyhodnocování webové analytiky.
Chcete vědět, jak se zlepšit?
Víc takových, jako jste vy! Rád vám předám užitečné informace, které vám pomůžou v rozvoji vás i vašeho týmu. Školení a workshopy chystám na míru konkrétního klienta.