O mně
Jsem odborník na UX a optimalizaci konverzního poměru. Dokáži zvýšit obchodní výkonnost vašeho e-shopu, pod rukama mi prošlo několik desítek úspěšných projektů. Závěry vždy stavím na datech a testování.
Shoptet znám jako své boty, sám totiž již 10 let provozuji svůj úspěšný e-shop Rigalli.cz běžící na Shoptetu. Moc dobře znám výzvy, které e-shopař řeší, v první řadě proto přemýšlím jako podnikatel, až poté jako designér.
Neustále se vzdělávám. Mám za sebou certifikace od CXL Instutite v „Conversion Optimization
“ a „Digital Psychology
“. Jsem aktivním členem Asociace UX, Interaction Design Foundation.
Co umím?
Dokáži váš e-shop na Shoptetu vyladit tak, aby vydělával více. Dobře znám limity a možnosti platformy, navrhované změny dělám tak, aby je šlo na Shoptet vždy implementovat.
Pomůžu ať už s úpravami vašeho stávajícího e-shopu, tak s návrhem nového.
Optimalizace a zvýšení obchodní výkonnosti
– Máte fungující e-shop a chcete více dokončených objednávek?
– Odhalím a otestuji nedostatky vašeho e-shopu a zvýším počet konverzí. Zjistím, zda je pro uživatele průchod webem intuitivní, proč nenakupují a navrhnu konkrétní řešení objevených problémů. Můžu pro vás udělat jednorázový UX audit, ale mnohem lepších výsledků dosáhneme při dlouhodobém strategickém rozvoji vašeho projektu.
– Stavíte nový e-shop na Shoptetu nebo plánujete redesign?
– Provedu vás celým procesem tvorby nového webu či redesingu a zajistím, aby dobře fungoval. Od definice cílů, uživatelského výzkumu, návrhu struktury až po nakreslení detailních wireframů a zadání. Dohlédnu na vaše dodavatele a úspěšnou implementaci na Shoptet.
– Potřebujete zkušený a nezaujatý pohled zvenčí, pohlídat dodavatele nebo se jenom poradit?
– Za 10 let praxe v e-commerce mám široký rozhled, nejenom v UX. Dokážu vás nakopnout správným směrem a pokusnout vaše podnikání o kus dopředu.
Jak jsme redesignovali e-shop Helveti s 34% nárůstem konverzního poměru
Nový web Anglo-American University s nárůstem leadů o 107 %
Na Davidovi kromě naprosto bezproblémové profesionální spolupráce oceňuji hlavně jeho business focus. Oproti jiným konzultantům přemýšlí hlavně nad tím, jak vydělat peníze vám.