O mně
Moje agenturní dráha v oblasti onlinu začala na pozici stážisty v agentuře Acomware. Následně mé částečné působení pokračovalo ve firmě Optimics (první reseller Google Analytics 360 v ČR), kde již 3 roky funguji jako Google Analytics 360/Doubleclick analytik/konzultant. Řeším projekty pro mezinárodní klienty jako Invia, Mall, Kiwi.com, Škoda Auto… a úzce spolupracuji s firmou Google.
Zároveň s agenturní činností působím téměř 5 let jako freelancer v oblasti online marketingu, v kterém využívám své znalosti ze studia marketingu na VŠ. Za tu dobu jsem se vyprofiloval na specialistu na technologie v reklamě a onlinu obecně, zejména na nástroje v rámci Google Marketing Platform. Jsem také certifikovaný Google Partner.
Co umím?
Zlepšuji obchodní výsledky v podnikání s využitím produktů Google Marketing Platform – Google Analytics, Tag Manager, Optimize, Data Studio + produkty dříve známé jako Doubleclick a Adwords.
Tyto nástroje poskytují široké spektrum funkcí, od webové analytiky, přes A/B testování až po nákup reklamy, PPC a obecné reportování. Díky nástrojům v rámci GMP mohu řídit a podporovat úspěšné fungování online projektů, od exekuce základní komunikační kampaně, až po řízení procesu změn na webu, ale i v rámci optimalizace komunikační strategii a celého marketingového mixu.
V rámci marketingu, analytiky a zlepšování výkonnosti webů s využitím nejlepších technologií a mezinárodního know-how působím také zde: https://forecom.cz
Další nástroje, které využívám a s kterými mohu pomoci v rámci implementace a optimalizace projektů: Facebook Analytics + Ads, Mixpanel, Piwik, Hotjar, Seznam Sklik, Adform, Mailchimp…
Moje konzultační činnost se prolíná také koncepční fází při vývoji webů a nastavování celé marketingové strategie online projektů.