Přidat hodnocení
-
- PandaPapír
- pandapapir.cz
Reagovat
-
Dobrý den pane Novotný, důvody k zastavení spolupráce jsem vám sdělil opakovaně do emailu a snažil se s Vámi spojit telefonicky, což jste odmítl. Důvodem mého rozhodnutí byla obava o dobré jméno naší společnosti. Budu rád, když nadále budeme důvody zastavení spolupráce řešit osobně a věčně.
Děkuji. Viktor Štill, MailStep a.s.- Viktor Štill
- Www.mailstep.cz
-
Rychlá reakce. Super komunikace. Cenová nabídka fér, ale spíše jsem šel po tom, že mají zkušenosti s tím, co jsem nejvíc pro svůj eshop potřeboval. Díky velikosti zvládají i sezónu, což mi ulehčilo práci.
- Petr Kozel
- kozlovic.cz
Reagovat
-
Vše super, od prvního kontaktu až po nastavení a spuštění spolupráce. Díky fulfillmentu nám odpadají starosti se zpracováním a odesíláním objednávek - nejvíce to oceňujeme během sezónních náporů.
- Jan Pudil
- agtesty.com
Reagovat
ABSOLUTNĚ NEDOPORUČUJI, pokud chcete zničit svůj eshop, je toto pro Vás ta správná volba. Po uzavření smlouvy, několika hovorech, video meetingu nám byl zřízen konečně přístup do rozhraní Mailstepu. Již od počátku byly nějaké problémy, např. chyba v nastavení skladu, následně chyby v exportu dat do pošty, čekalo se na poštu až se uzavřou nějaké smlouvy atd. Prvních pár testovacích zásilek opět nezvládli, odesílali zásilky jak se jim chtělo - nejdříve novější zásilky, naopak starší jsme museli urgovat. Vrcholem ovšem bylo, že ve čtvrtek večer nám bez předchozího upozornění zablokovali přístup do administrace mailstepu s čímž nám zároveň poslali e-mail (ve 20:02 hod.), že máme nějaké nesrovnalosti - konkrétně že nemáme podepsanou smlouvu (ačkoliv jejich obchodník písemně potvrdil přijetí podepsaných smluv a zároveň doslovně také uzavření smlouvy), dále se jim nelíbilo, že jsme v administraci změnili název projektu. Na toto jejich naprosto šílené chování dostali ihned e-mailem odpověď, kde jsme jim vše "vyjasnili", ale borec "head manager" na to nereagoval. Výsledkem je, že nemáme přístup do skladu, nemůžeme odesílat zboží, mají naše zboží. Komunikace nula. Naštěstí u nich máme jen zboží v hodnotě asi deseti tisíc korun, ale bude to muset řešit příští týden advokátní kancelář. Pokud má někdo stejné zkušenosti, obraťte se na nás prosím na firma@pandapapir.cz.