O mně
V oboru SEO a online marketingu mám přes 9 let praxe. K dnešnímu dni mám za sebou více než 850 úspěšně realizovaných projektů a to s maximální spokojeností klientely. Online marketing je nejen moje obživa, ale i koníček a vášeň. Proto (ač to nejspíš bude znít jako klišé) do práce nedávám pouze zkušenosti a čísla, ale i srdce. Klientům se věnuji vždy tak, jak bych chtěl, aby se případní dodavatelé online marketingu věnovali mým vlastním projektům – tedy s maximální péčí a pílí.
Ke každému projektu přistupuji vždy vysoce individuálně, zpravidla navazuji s klienty dlouhodobou spolupráci, ale nebráním se ani jednorázovým aktivitám (např. jednorázová analýza klíčových slov, návrh struktury, SEO audit atp.) Motivaci mi dodává případný zisk a především vidina spokojeného klienta. A komu jsem pomohl? Podívejte se na mé reference a případovky.
Více informací o mně a mé práci (jak pracuji + průběh spolupráce, mé hodnoty/kodex, rozhovory, publikace, certifikáty/vzdělání atp.) si můžete pročíst tady.
Co umím?
Zajišťuji komplexní online marketing se specializací na SEO (optimalizaci nejen pro vyhledávače). Jsem zastáncem profesionální a pečlivé práce s využitím kreativních metod zvyšování návštěvnosti a konverze webových stránek.
Nejčastější činnosti, které pro klienty zajišťuji:
- SEO (optimalizace pro vyhledávače)
- analýza klíčových slov
- návrh informační architektury (struktury)
- SEO audity
- on page SEO a off page SEO (linkbuilding atp.)
- technické SEO
- Další služby v oblasti online marketingu
- obsahový (content) marketing
- PPC kampaně
- kampaně na sociálních sítích
- webová analytika
- UX a zlepšování konverzního poměru
- konzultace
Ve volném čase se rád zamýšlím a píši o tématech jako osobní produktivita, hodnoty, psychologie, udržitelný a zdravý životní styl apod. Přečíst si některé z mých článků můžete na mém blogu.
Budeme si spolu rozumět?
Zaměřuji se jak na menší/střední firmy nebo živnostníky, tak na větší korporace a nadnárodní společnosti kteří/které:
- Plně věří svému nabízenému produktu/své službě.
- Jsou ochotni do marketingu a propagace své firmy/značky/produktu či služby investovat – tedy vědí, že zisku předchází investice času anebo peněz.
- Jsou otevřeni inovativním nápadům a (v případě potřeby) případným změnám.
- Jsou upřímní/otevření a jednají vždy na rovinu.
Pokud cítíte na vaší straně rezervy, dejte mi vědět, rád se vám budu věnovat.
Na základě dlouhodobé, několikaleté spolupráce můžeme jen a jen doporučit. 100% profesionál !!!