O mně
Výkonnostnímu marketingu se věnuji již přes 8 let a správa Facebook kampaní se stala mojí srdeční záležitostí 🚀. Většině svých klientů však spravuji také PPC reklamu na Googlu a Seznamu, protože tento marketingový mix nám přeci jenom funguje nejlépe 📈. A také jsem názoru, že všechny tyto kanály by měly být z pohledu efektivity, investic a logiky vzájemně propojené ♾️.
Kampaně spravuji jedničkám či dvojkám na trhu ve svém odvětví, ale i menším poctivým e-shopům. Ve svém portfoliu mám řadu menších rodinných značek i samotných výrobců 🔨 krásných českých produktů. A to mě hrozně těší, protože právě takovým projektům nejvíc fandím 🎉.
Co umím?
V reklamách jsem efektivně proinvestoval již desítky milionů Kč a soustředím se výhradně na výkon 🎯. S klienty máme velmi detailně stanovené cíle a maximální hodnoty PNO. Vedeme aktualizované tabulky výkonu jednotlivých kanálů i celého projektu 📊. Tím prakticky nikdy nedochází k situacím, kdy by klient nesmyslně investoval do kampaní nad rámec stanovených cílů a vyhazoval peníze oknem 💸.
Správa kampaní pro e-shopy už dnes ale není jenom o klikání reklam ❌. S příchodem nových hráčů na trh a houstnoucí konkurencí je to již velmi komplexní disciplína 🔎. A proto s klienty rozebíráme v rámci kampaní také další klíčové prvky, jako jsou průměrná cena objednávky – konverzní poměr – rozšiřování klíčových kategorií – vlivy trhu – či obsah na sociálních sítích.
Hodně si potrpím na data a jsem blázen do 🆎 testování, které nám s klienty pomáhá utíkat konkurenci a růst. Jak 🆎 testovat si můžete přečíst v jednom z mých nejnovějších článků – AB testy aneb cesta k milionovým tržbám.
U většiny projektů si také tvořím vlastní kreativy (případně to kombinujeme). Dnes to již totiž není o tom, zda banner nebo Reelsko vypadá dobře – to nestačí. Drtivá většina podkladů od grafiků nám nefunguje. Všechny kreativy musí vycházet z dat, A/B testů a analytiky – jedině tak uspějete.
U spousty projektů mám také velmi dobrou zkušenost se škálováním kampaní na sociálních sítích. Jak takové škálování probíhá nebo jak pracujeme s českými značkami se dočtete v článku Vyrábíte české produkty? Meta vám přivede zákazníky.
Více se o mé práci dozvíte v článcích a na mých sociálních sítích, kde vše otevřeně sdílím:
👉 Jak probíhá spolupráce s novým klientem
👉 Jak probíhá správa Meta kampaní
👉 Všechny novinky z oboru sdílím na Instagramu
👉 Detailní postupy z praxe popisuji na Linkedinu
👉 Reference pak najdete na mém webu
Pokud vás můj přístup zaujal, neváhejte mě kontaktovat, prosím a pojďme se propojit 💪.
S markeťáky jsme měli už několik let zkušeností – spolupracovali jsme jak s freelancery, tak s marketingovými agenturami. Výsledky však nikdy nebyly takové, jaké jsme si představovali. To se změnilo až ve chvíli, kdy jsme narazili na pana Pšenicu.
Spolupráce s ním přinesla nejen posun v komunikaci, ale především viditelné a měřitelné výsledky. Neustále přichází s novými nápady, komunikuje rychle, věcně a ochotně, a navíc má veškerou práci vždy hotovou včas. Je na něj stoprocentní spoleh, což je v tomto oboru obrovská výhoda!
Jsme moc rádi, že jsme našli takového parťáka a věříme, že naše spolupráce bude i nadále pokračovat a společně se budeme dál rozvíjet.