Bronzový partner
Martin Pšenica

Ceny

Individuálně

O mně

Výkonnostnímu marketingu se věnuji již přes 8 let a správa Facebook kampaní se stala mojí srdeční záležitostí 🚀. Většině svých klientů však spravuji také PPC reklamu na Googlu a Seznamu, protože tento marketingový mix nám přeci jenom funguje nejlépe 📈. A také jsem názoru, že všechny tyto kanály by měly být z pohledu efektivity, investic a logiky vzájemně propojené ♾️.

Kampaně spravuji jedničkám či dvojkám na trhu ve svém odvětví, ale i menším poctivým e-shopům. Ve svém portfoliu mám řadu menších rodinných značek i samotných výrobců 🔨 krásných českých produktů. A to mě hrozně těší, protože právě takovým projektům nejvíc fandím 🎉.

Co umím?

V reklamách jsem efektivně proinvestoval již desítky milionů Kč a soustředím se výhradně na výkon 🎯. S klienty máme velmi detailně stanovené cíle a maximální hodnoty PNO. Vedeme aktualizované tabulky výkonu jednotlivých kanálů i celého projektu 📊. Tím prakticky nikdy nedochází k situacím, kdy by klient nesmyslně investoval do kampaní nad rámec stanovených cílů a vyhazoval peníze oknem 💸.

Správa kampaní pro e-shopy už dnes ale není jenom o klikání reklam ❌. S příchodem nových hráčů na trh a houstnoucí konkurencí je to již velmi komplexní disciplína 🔎. A proto s klienty rozebíráme v rámci kampaní také další klíčové prvky, jako jsou průměrná cena objednávky – konverzní poměr – rozšiřování klíčových kategorií – vlivy trhu – či obsah na sociálních sítích.

Hodně si potrpím na data a jsem blázen do 🆎 testování, které nám s klienty pomáhá utíkat konkurenci a růst. Jak 🆎 testovat si můžete přečíst v jednom z mých nejnovějších článků – AB testy aneb cesta k milionovým tržbám.

U většiny projektů si také tvořím vlastní kreativy (případně to kombinujeme). Dnes to již totiž není o tom, zda banner nebo Reelsko vypadá dobře – to nestačí. Drtivá většina podkladů od grafiků nám nefunguje. Všechny kreativy musí vycházet z dat, A/B testů a analytiky – jedině tak uspějete.

U spousty projektů mám také velmi dobrou zkušenost se škálováním kampaní na sociálních sítích. Jak takové škálování probíhá nebo jak pracujeme s českými značkami se dočtete v článku Vyrábíte české produkty? Meta vám přivede zákazníky.

Více se o mé práci dozvíte v článcích a na mých sociálních sítích, kde vše otevřeně sdílím:

👉 Jak probíhá spolupráce s novým klientem
👉 Jak probíhá správa Meta kampaní
👉 Všechny novinky z oboru sdílím na Instagramu
👉 Detailní postupy z praxe popisuji na Linkedinu
👉 Reference pak najdete na mém webu

Pokud vás můj přístup zaujal, neváhejte mě kontaktovat, prosím a pojďme se propojit 💪.

Reference

Bronzový partner

Kontaktovat partnera

Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů

Doporučení

S Martinem spolupracujeme už pár let. Neustále přichází s novými napády, jak zefektivnit kampaně našich e-shopů. Konečně spolupráce, díky které rosteme.


Hodnocení

6 hodnocení

Přidat hodnocení

Váš e-mail nebude zobrazen. Slouží pro zaslání odkazu pro potvrzení příspěvku.

    Roland Hazuka

    S panem Martinem jsem velmi spokojený, začali jsme spolupráci začátkem roku, každý měsíc jdeme nahoru. Má velký přehled a tým odborníků, kteří své práci rozumí. Podařilo se nám dostat na dvojnásobek tržeb, takže rozhodně doporučuji. Děkuji, ať se daří!

    Reagovat

    Váš e-mail nebude zobrazen. Slouží pro zaslání odkazu pro potvrzení příspěvku.

    Filip Korvas

    Po oslovení pana Pšenici jsme začali spolupráci velmi rychle, přístup ke kampaním mne mile překvapil, hlavně zpracování dodaného materiálu a obsahu pro kampaně, editace videoobsahu v kombinaci s nastavením kampaní funguje a doufejme, že bude fungovat dál a dál. Super spolupráce!

    Reagovat

    Váš e-mail nebude zobrazen. Slouží pro zaslání odkazu pro potvrzení příspěvku.

    Klaudia Stoláriková

    S markeťáky jsme měli už několik let zkušeností – spolupracovali jsme jak s freelancery, tak s marketingovými agenturami. Výsledky však nikdy nebyly takové, jaké jsme si představovali. To se změnilo až ve chvíli, kdy jsme narazili na pana Pšenicu.

    Spolupráce s ním přinesla nejen posun v komunikaci, ale především viditelné a měřitelné výsledky. Neustále přichází s novými nápady, komunikuje rychle, věcně a ochotně, a navíc má veškerou práci vždy hotovou včas. Je na něj stoprocentní spoleh, což je v tomto oboru obrovská výhoda!

    Jsme moc rádi, že jsme našli takového parťáka a věříme, že naše spolupráce bude i nadále pokračovat a společně se budeme dál rozvíjet.

    Reagovat

    Váš e-mail nebude zobrazen. Slouží pro zaslání odkazu pro potvrzení příspěvku.

    Jakub Holeš

    Máme zkušenost jak s agenturami, tak také s několika freelancery, ale vždy byl nějaký problém. Zahájení spolupráce s panem Pšenicou byl ten nejlepší krok v oblasti online marketingu. Absolutně skvělá komunikace, odvádění poctivé práce s viditelnými výsledky a neustále nové nápady mluví samy za sebe. Rozhodně doporučuji.

    Reagovat

    Váš e-mail nebude zobrazen. Slouží pro zaslání odkazu pro potvrzení příspěvku.

    HZ-containers.com

    Spolupráce s panem Pšenicou nám zejména v začátku podnikání (kdy by nás zákazníci přes organické vyhledávání jen těžko dohledali) přinesla to, co jsme od spolupráce očekávali. Tedy přivedení zákazníků na naše stránky s následnými objednávkami. Pozitivně hodnotíme také komunikaci, spolehlivost, realizace kampaní a měsíční reporty. Pokud tedy potřebujete nastartovat podnikání, určitě můžeme vřele doporučit.

    Reagovat

    Váš e-mail nebude zobrazen. Slouží pro zaslání odkazu pro potvrzení příspěvku.