Bronzový partner
Martin Pšenica

Ceny

Individuálně

O mně

Výkonnostnímu marketingu se věnuji již přes 7 let a správa Facebook kampaní se stala mojí srdeční záležitostí 🚀. Většině svých klientů však spravuji také PPC reklamu na Googlu a Seznamu, protože tento marketingový mix nám přeci jenom funguje nejlépe 📈. A také jsem názoru, že všechny tyto kanály by měly být z pohledu efektivity, investic a logiky vzájemně propojené ♾️.

Kampaně spravuji jedničkám či dvojkám na trhu ve svém odvětví, ale i menším poctivým e-shopům. Ve svém portfoliu mám řadu menších rodinných značek i samotných výrobců 🔨 krásných českých produktů. A to mě hrozně těší, protože právě takovým projektům nejvíc fandím 🎉.

Co umím?

V reklamách jsem efektivně proinvestoval již desítky milionů Kč a soustředím se výhradně na výkon 🎯. S klienty máme velmi detailně stanovené cíle a maximální hodnoty PNO. Vedeme aktualizované tabulky výkonu jednotlivých kanálů i celého projektu 📊. Tím prakticky nikdy nedochází k situacím, kdy by klient nesmyslně investoval do kampaní nad rámec stanovených cílů a vyhazoval peníze oknem 💸.

Správa kampaní pro e-shopy už dnes ale není jenom o klikání reklam ❌. S příchodem nových hráčů na trh a houstnoucí konkurencí je to již velmi komplexní disciplína 🔎. A proto s klienty rozebíráme v rámci kampaní také další klíčové prvky, jako jsou průměrná cena objednávky – konverzní poměr – rozšiřování klíčových kategorií – vlivy trhu – či obsah na sociálních sítích.

Hodně si potrpím na data a jsem blázen do 🆎 testování, které nám s klienty pomáhá utíkat konkurenci a růst. Jak 🆎 testovat si můžete přečíst v jednom z mých nejnovějších článků – AB testy aneb cesta k milionovým tržbám.

U většiny projektů si také tvořím vlastní kreativy (případně to kombinujeme). Dnes to již totiž není o tom, zda banner nebo Reelsko vypadá dobře – to nestačí. Drtivá většina podkladů od grafiků nám nefunguje. Všechny kreativy musí vycházet z dat, AB testů a analytiky – jedině tak uspějete.

U spousty projektů mám také velmi dobrou zkušenost se škálováním kampaní na sociálních sítích. Jak takové škálování probíhá a na co se u Meta kampaní zaměřit se dočtete v článku 21 tipů, které raketově nakopnou vaše Facebook kampaně.

Více se o mé práci dozvíte v článcích a na mých sociálních sítích, kde vše otevřeně sdílím:

👉 Jak probíhá spolupráce s novým klientem
👉 Jak probíhá správa Meta kampaní
👉 Všechny novinky z oboru sdílím na Instagramu
👉 Detailní postupy z praxe popisuji na Linkedinu
👉 Reference pak najdete na mém webu

Pokud vás můj přístup zaujal, neváhejte mě kontaktovat, prosím a pojďme se propojit 💪.

Reference

Bronzový partner

Kontaktovat partnera

Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů

Doporučení

S Martinem spolupracujeme už pár let. Neustále přichází s novými napády, jak zefektivnit kampaně našich e-shopů. Konečně spolupráce, díky které rosteme.


Hodnocení

Tento partner zatím nemá žádné hodnocení

Přidat hodnocení

Váš e-mail nebude zobrazen. Slouží pro zaslání odkazu pro potvrzení příspěvku.