Přidat hodnocení
-
Reagovat
-
Velmi nás mrzí, že po záplavě pozitivních hodnocení musíme být zrovna my ti, kdo budou dávat první negativní, ale bohužel naši zkušenost nemůžeme popsat jinak, než právě negativní.
Se Štefanem jsme začali pracovat na kompletním redesignu eshopu podle návrhu od kodéra, návrh byl kompletně připravený v inVision. Měli jsme dohodnuté jak určité milníky, tak finální termín dokončení. Milníky nebyly dodrženy, finální datum souštění odsouváno několikrát, design stále nevypadal podle návrhu, grafik k tomu týden po prvním termínu musel udělat dokonce 45 minut dlouhé video, kde musel připomínkovat snad každý druhý prvek. Dva týdny po termínu "se nám hádaly kódy", mobilní verze rozsypané, prostě žádná práce nebyla dokončená a místo postavení se situaci čelem a sdělení finálního termínu jsme se slyšeli jen spoustu výmluv, proč kódování hotové není, zejména proto, že mu prý chybí od grafika obrázky na bannery bez vodoznaků, které s kódem nesouvisí.
Po těchto dvou měsících už nám ve firmě došla trpělivost, Štefan na námi poslední možný zadaný termín za další týden reagoval hozením rukavice do ringu, protože řekl, že neví, kdy to tedy dodělá.
Za nás to nebylo chování profesionála, které je tu zmíněno více než 60x, za nás to byly týdny výmluv s velmi pomalými pokroky. Záloha za práci byla vrácena bez problémů, nicméně měli jsme na redesin navázané další marketingové aktivity, které se tímto musí opět o X týdnů odsunout.
Nevíme, zda to bylo moc velké sousto, nebo nějaké špatné období (protože víme už o druhém klientovi v téže době se stejným výsledkem), ale bohužel, my po těchto zkušenostech budeme hledat kodéra jinde.
Přejeme vše dobré, snad to byl jen nějaký váš Černý Petr...- Klára Konečná
- piercing.cz
Reagovat
-
Pane Štefane,
co nebylo upravováno návrhem, má snad zůstat stejné. Vaše nezodpovězená otázka byla jedna jediná a to "Jak se ma stranka chovat, kdyz pouziji cenovy filtr? a nevypise se mi zadny obsah.".
Pokud toto považujete za důvod, proč jste nebyl schopný dokončit projet a ještě to považujete za naši chybu, opravdu nemám slov.
Pouze se snažíte přehodit zodpovědnost na nás, přitom projekt jste nebyl schopný dokončit vy. Důvod vrácení zálohy nebyl ten, že jsem vám "odmítla odpovědět". Ale protože jsme požadovali ukončení spolupráce a vrácení peněz z výše uvedených důvodů, tak to laskavě nepřekrucujte.- Klára Konečná
- piercing.cz
-
Dobrý den, Kláro,
děkuji za váš komentář, máte pravdu v tom, že úpravy pro mě byli složité a proto jsem měl s projektem zpoždění oproti slíbenému termínu, uznal jsem svou chybu a nabídl kompenzaci.
Na reálných datech se ukázalo, že je potřeba některé věci si odsouhlasit, upřesnit tuto komunikaci jste bohužel odmítla, proto jsem vám vrátil 100% veškeré zálohy.
Ono místo psaní negativních hodnocení či poučování by stačilo normálně komunikovat tak jak to dělá většina lidí, bohužel ne v tomto případě.
Děkuji a přeji pěkný den,
Štefan Mazáň
- Štefan Mazáň (Shoptet partner)
- shoptet-koder.cz
-
Štefan má naprosto skvělý prozákaznický přístup a ve všem se snaží vyjít vstříc. Na urgetní případy je schopen reagovat velmi rychle a vyřeší problém, ikdyž je třeba sobota večer. Co se týče nakódování e-shopu, tak mohu jedině doporučit a to i těm co potřebují složitější úpravy. Určitě se Štefanem budeme spolupracovat i v budoucnu.
- Ondřej Richter
- pejskonozky.cz
Reagovat
-
Úpravy presne ako sme chceli, rýchlo a kvalitne. Môžem odporúčať.
- Michal
- stevula.sk
Reagovat
-
Perfektní komunikace, rychlost a pohotovost vyhotovení úpravy. Určitě doporučuji! :)
- Jan Perlík
- cestabylin.cz
Reagovat
Naprosto bezkonkurenční! Vyzkoušeli jsme několik konkurentů a bylo to vždy se spoustou výhrad. Pan Mazáň nás nikdy nenechal dlouho čekat, vždy vše zpracoval "na první dobrou". Doporučujeme a doporučovat budeme. Samozřejmě, nikdo není bezchybný, nicméně když jsem četl recenzi pod námi, nikdy bych neřekl, že ji dostal právě pan Mazáň. Za nás vždy vše ok.
Chalupský M.