O mně
Vystudoval jsem uměleckou fotografickou školu, od roku 2011 podnikám. Díky studiu školy mám zkušenosti téměř ve všech oborech fotografie. V některých více v některých jen základně. Být firemním fotografem znamená výborně rozumět technické stránce fotografie a světlu. Nenechat se tak omezovat technikou, protože s každou situací si člověk musí umět poradit. Po té přichází ta kreativnější část, kdy vás technika neomezuje a můžete tak svobodně tvořit a reagovat na nečekané situace. Díky podnikání jsem se musel naučit i další obory, jak se o sebe postarat, jako je marketing, obchod, tvorbu WordPress webů. 3 roky jsem měl vlastní marketingovou firmu s kolegou, z které jsem však odešel, abych se mohl více věnovat výtvarnější části než zaměstnancům. Radši spolupracuji s dalšími živnostníky, u kterých vím že odvádí skvělou práci a samostatně přemýšlí.
Co umím?
Zaměřuji se na firemní focení portrétů, prostor, reklamní a produktovou fotografii. Důležitá je pro mě maximální kvalita za cenu, s kterou je klient spokojený a ne na její úkor. Vždy hledám nejefektivnější řešení pro daný produkt a často přicházím s nápady, jak by se šlo odlišit. V určitých oblastech je však důležitý udržet minimální standard a jde spíše o výborně zvládnuté technické zpracování než kreativitu. Buduji postupně malý tým, který mi pomáhá při foceních. Zaučuji si vlastní retušéry, abych měl jistotu, že udrží mnou nastavenou kvalitu práce. Krom focení děláme též videa, převážně image a reklamní, začínáme se však zaměřovat i na produktové videa. Moji klienti si chválí můj přátelský a profesionální přístup.