O mně
Jsem PPC specialista a konzultant s přesahem do analytiky a SEO. Ovládám B2B a expanzi, ale věnuji se i menším lokálním firmám.
Onlinu a webovým stránkám obecně se věnuji od roku 2013. Začínal jsem jako web content editor a následně začal dělat webové stránky. Daleko více mne pak začal zajímat online marketing, kde jsem se dostal k SEO a PPC reklamám. Od roku 2018 jsem si vyprofiloval specializaci a nyní se prezentuji jako PPC specialista a konzultant s přesahem do webové analytiky a SEO.
Nyní stále rozvíjím svojí specializaci a zaměřuji se na B2B marketing i eshopy, které již působí v zahraničí nebo plánují svojí expanzi. Těmto firmám pomáhám s vytvořením vhodné marketingové strategie, správou reklamních platforem a konzultacemi v ostatních oborech.
Co umím?
Marketingová strategie
Kompletně připravím vhodnou strategii vůči danému projektu a jeho oboru. Jaké zvolit reklamní platformy, jak cílit na potenciální zákazníky, kolik rozpočtu bude potřeba a kde se uplatní.
Marketingové analýzy
Zajistím řadu analýz potřebných k efektivní propagaci služby/produktu – analýza klíčových slov, analýza konkurence, analýza webu, SWOT analýza…
PPC Reklamy
PPC reklamy jsou mojí hlavní specializací. Zaměřuji se především na Google, Sklik, LinkedIn, ale využívám i další kanály jako je Facebook, Bing… Nezabývám se jen správou kampaní, ale i založením, včetně přípravy textace a vhodných klíčových slov.
B2B marketing
B2B marketing je náročnější disciplínou, kde prokliky v reklamě bývají výrazně dražší a je potřeba daleko citlivěji zvolit způsob komunikace i cílové segmenty. Proto připravuji komplexnější strategie a plány, jak postupovat. Také počítám s častějšími a hlubšími konzultacemi.
Expanze do zahraničí
Při expanzi řeším převážně eshopy, které se chtějí rozrůstat dále. Udělám přehled, jaké reklamní kanály přichází v úvahu a navrhnu strategii, jak využít finančních investic do reklamy.
Webová analytika
Pokud si chcete být jisti, že v marketingu investujete každou korunu správně, bez analytiky se to neobejde. Skrze webovou analytiku zjistím, jaké segmenty lidí jsou nejvýhodnější na oslovování reklamou.
Doporučuji pana Pluhaře, pracuje velmi svědomitě. Oceňuji možnost si v
časové tísni domluvit konzultaci mimo standardní pracovní dobu. Před
vytvářením reklamních kampaní provedl odborné posouzení nastavení našeho
webu a doporučil pro nás přínosné úpravy, které šablona nabízí v rámci
tarifu a je výhodné je využívat. Ze své zkušenosti nás upozornil na
často dělané chyby při propagaci produktů, aby byla naše práce co
nejefektivnější. S kampaní jsme spokojení, přinesla nám to, co jsme
očekávali. Zvedl se nám obrat z prodeje a získali nové zákazníky, kteří
k nám vracejí. S panem Pluhařem bychom rádi spolupracovali i na dále.
Chystáme se spustit různé druhy kampaní, které jsou pro naši firmu
nejzajímavější.