Přidat hodnocení
-
- Martin Špaček
- azfishing.cz
Reagovat
-
Naprostá spokojenost. Skvělý přístup pana Škopa, pokaždé nám vyhověl a poradil s dalšími možnými upgrady. Není to jako u jiných firem, kde vám dodělají zakázku a pak jejich práce končí. U e-shopu je zapotřebí i po spuštění pracovat na úpravách a to s firmou Remedio není problém.
- Matěj Hájek
- pneuhajek.cz
Reagovat
-
Se společností Remedio, konkrétně s Davidem, máme výbornou zkušenost. Pomohl nám s nastavením a tvorbou kampaní na Instagramu a Facebooku a zároveň nám poradil s UX designem našeho webu.
Spolupráce byla od začátku velmi profesionální – David všechno srozumitelně vysvětlil, přicházel s vlastními nápady a reagoval rychle na naše požadavky. Výsledkem jsou přehlednější webové stránky a lépe fungující kampaně na sociálních sítích.
Remedio můžeme s klidným svědomím doporučit každému, kdo hledá spolehlivého partnera. :)
- Zdeněk
- topseeker.cz
Reagovat
-
David se nám od začátku staral o Facebook kampaně. Jeho svižná komunikace, empatie a flexibilita nejde přehlédnout. Sveřila jsem mu plnou kontrolu nad každou z kampaní, kde všechno nastavil a efektívně přeléval rozpočty dle potřeby. Nebylo třeba čekat na skvělé výsledky. Jsou hmatatelně tady.
- Mikela da Luka
- mikela-da-luka.com
Reagovat
-
Celý tým kolem Remedia je připraven vždy pomoci, poradit. Ať už se zeptáte na cokoliv, na každou otázku dostanete odpověď. Za mě jsou všichni bezprostřední a tvoří velmi příjemný a přívětivý tým. Začali jsme spolupracovat nedávno, ale portfolio služeb tak nějak postupně a přirozeně rozšiřujeme. Hodně jsme se toho od vás přiučili a stále máme co dohánět. :-)
Reagovat











Spolupráce s Remédiem je pro nás hlavně o tom, že se dokážou skutečně vcítit do našeho podnikání a přemýšlí nad ním tak, aby věci opravdu fungovaly. Nejedou podle šablon, neplní jen zadání a neřeší věci od stolu. Naopak se snaží pochopit celý kontext byznysu a rozhodují se podle toho, co dává smysl v praxi. Přesně tenhle přístup je to, co u většiny agentur chybí. Zároveň je to tým profíků, se kterými se pracuje neuvěřitelně přirozeně – jako byste byli součástí jedné party, která má společný cíl a táhne za jeden provaz, ne klient a dodavatel. I díky této spolupráci jsme za poslední rok vyrostli o několik desítek procent, a to jak v obratu, tak v zisku.