Ceny
Veškeré vystavené doklady díky automatizaci ZDRAMA | Párování vystavených dokladů díky automatizaci ZDARMA | Doplněk Trivi a onboardingový specialista ZDARMA | Měsíční paušál dle individuální dohody |
O mně
Jsme online účetní firma poskytující komplexní účetní služby. K dispozici je pro vás více než 50 profesionálních účetních a daňových poradců, kteří se od A do Z postarají o účetní agendu, daňové poradenství a legislativní povinnosti před úřady. V Trivi myslíme na účetnictví za podnikatele.
Co umím?
V Trivi vše funguje online, automatizovaně a bez papírů. Již žádné dodatečné předávaní papírových podkladů. Díky originálnímu portálu, aplikacím a dalším systémům umožňujeme rychlejší a jednoduší zpracování celé účetní agendy. Pro klienty z e-commerce podnikání nabízíme ekonomické zpracování velkého objemu dokladů a jejich jednodušší a rychlejší vytěžování.
Samozřejmostí je pak profesionální servis empatických účetních a daňových poradců, s kterými je možno komunikovat online. V Trivi poskytujeme moderní servis a veškeré své systémy neustále vyvíjíme a zdokonalujeme.
Komplexní služby pak potrhuje zajištění všech legislativních povinností a aktivní zastupovaní před úřady, včetně řešení případných kontrol. Trivi pomáhá svým klientům šetřit čas, který mohou využít dále ve svém podnikání.
Trivi nabídka
- Propojení s e-shopem a pokladními systémy
- Komplexní správa účetní agendy a poradenství online
- Celý tým účetních a daňových poradců k dispozici
- Online portál a aplikace pro správu účetnictví a fakturaci s přístupem 24/7
- Celé účetnictví a firemní data uložená v Cloudu
- Zpracovaní všech přehledů pro úřady
- Odesílání dokumentů a zastupování na úřadech
- Možnost stahování bankovních výpisů přes API
- Dle dohody další účetní a daňové služby
Možnost zpracování mezd
- Profesionální správa mzdové agendy pro malé, střední a větší firmy
- V rozsahu 1 až 500 zaměstnanců
- Řešení zaměstnanecké agendy s úřady na klíč