Ceny
1500 Kč/hod (Neplátce DPH)
O mně
Jsem online marketér a webový analytik, který miluje svou práci. Přes 10 let pomáhám firmám se zviditelnit v online světě a dosahovat lepších obchodních výsledků. S většinou svých klientů spolupracuji po mnoho let a s mnoha se setkávám i v osobním životě. Pracuji stylem win-win a jsem řešitelem problémů. Postupně jsem jsem získat oborové certifikace (Google) i partnerství (Heureka) a aktuálně nabízím akreditovaná školení MŠMT (VVkurzy) nebo vyučuji na VŠ.
Co umím?
Specializuji se na výkonnostní marketing a zvyšování výkonu svých klientů. Díky letité praxi je hlavním přínosem komplexní pohled na propagaci a znalost problematiky. Postupně proniknu do vašeho oboru a buduji efektivní zdroje klientů, vyhodnocuji jejich chování a řídím investice do reklamy s maximálním přínosem. Dle stanovených cílů pak typicky řeším výkon prodeje, budování značky nebo podporu partnerů, mnohdy i za hranicemi České Republiky. Výsledky a další postup pak konzultujeme na osobních schůzkách (resp. workshopech) doplněných podrobným reportingem. Cílem je spojit vaši znalost oboru, moji znalost marketingu a společně pak efektivně získávat další části trhu.
Nedílnou součástí mé práce je webová analytika. Nejde jen o měření prodejů či návštěvnosti, ale detailně analyzuji chování návštěvníků od pohybu myši až po práci s obsahem. Zvlášť měřím výkon jednotlivých zdrojů návštěvnosti, stejně jako využití a přínos každé jednotlivé stránky. Po detailním nastavení jsem schopen nejen rozeznat vzorce chování návštěvníků či odstranit logické i funkční chyby bránící v dokončení objednávky či plnění dalších cílů, ale hlavně identifikovat a pojmenovat nefunkční/nevyužívaný obsah či technické chyby. Většinu dat z měření propojuji s dalšími (reklamní systém, CRM,…) a díky tomu získávám data běžně klientům nedostupná. Výsledkem jsou přesná data, které lze úspěšně využít jak pro optimalizaci reklamy, ale i obsahu stránek a někdy i jsou podkladem pro obchodní a další oddělení firmy.
Moje typové činnosti zajišťované pro e-shopy:
- PPC reklama v Google Ads a Seznam Sklik (vyhledávací i obsahová síť)
- reklama na sociálních sítích (Facebook, Instagram)
- produktová inzerce (Heureka, Zboží.cz, Google Nákupy)
- optimalizace reklamy ve zbožových srovnávačích a optimalizaci XML feedů
- měření a nastavení měření webových stránek/e-shopu (Google Analytics, Google Tag Manager)
- nastavení pokročilých měření cílů, událostí, chování návštěvníků a využití obsahu stránek
- pokročilé analýzy dat, chování návštěvníků a výkonu
- obsahový a technický audit stránek