O mně
Jsem PPC týpek
Jsem online marketér s vášní pro PPC a analytiku. Žiju pro výkon a dobře vyladěné kampaně považuji za svá umělecká díla.
Nejsem levný, hodina mojí práce vyjde na 2.500 Kč. Proč byste si neměli najít někoho o polovinu levnějšího? Protože jsem efektivní a mám více než 10 let praxe. Vím, kam sáhnout, abych ze ztrátové kampaně udělal ziskovou. Většinu rutinních činností automatizuji. Nemusíte tak platit desítky hodin měsíčně někomu „levnějšímu“.
Se mnou získáte parťáka, který PPCčkům rozumí a dýchá pro ně. Od roku 2020 nahrávám první český PPC podcast, od roku 2016 o PPCčkách bloguji a také přednáším na konferencích a školím agentury i jednotlivce. Ale především je vlastnoručně vytvářím a spravuji každý den už více než 10 let.
Chcet vědět, jak o PPC uvažuji? Poslechněte si třeba nejnovější epizodu PPC Podcastu zde:
Co umím?
S čím vám pomůžu?
Postarám se o online prezentaci e-shopů, živnostníků, malých i větších firem. Mé služby pokrývají vše od nastavení analytiky webových stránek, přes audity online kanálů, až po správu PPC kampaní na Googlu, Seznamu, Facebooku a zbožových vyhledávačích (např. Heuréce, Zboží.cz). Pokud víte, co chcete nabídnout a komu, najdu ty správné nástroje a cesty, jak dosáhnout vašich cílů. Reklamu dokážu precizně zacílit a nebojím se využít sílu sociálních sítích.
S online marketingem jsem začínal už ve třetí třídě, kdy jsem nakódoval svou první stránku v odporně zelené barvě a dvěma slovy: „Hello world“. Od té doby uplynulo hodně vody, ale zapálení pro nové věci a láska k online marketingu mě neopustila. Mám za sebou desítky realizovaných projektů a 10+ let praxe ve firmách, v agentuře i na volné noze.
Láďa je nejen ohromný srdcař, ale zároveň stroj na peníze. Za mě je to člověk na pravém místě a svou práci ovládá naprosto bravurně. Nepotřebuje dělat kompromisy, aby vám pomohl dosáhnout kýženého obratu. Dokáže to i při zachování vaší vize, aniž byste z ní museli uhýbat. Není mu cizí ani copy a slova dokáže volit v souladu s vaší komunikační strategií. Láďu mohu doporučit každému, kdo nechce jen naklikat reklamy, ale hledá strategického partnera pro dlouhodobou spolupráci na růstu projektu.