Přidat hodnocení
-
- Denis Groeger
- anarchyapparel.cz
Reagovat
-
Dobrý den pane Wolfe,
čekali jsme přesně takovou reakci a v prvé řadě děkujeme za přání šťastného a úspěšného života. Nemůžeme poznamenat, že úspěšnější by byl v případě výsledků z marketingové kampaně.
V prvé řadě bych rád uvedl věci na pravou míru - vzhledem k tomu, že jsme Vám nabídli férovou nabídku na kompenzaci, tak "pošpinění jména" není ta správná definice. Po odmítnutí této nabídky jsme upřímně napsali, že se podělíme o výsledcích Vaší práce veřejně a tyto výsledky můžeme podložit. Po konzultacích s ostatními lidmi v oboru online marketingu nám bylo řečeno, že skutečně nabídka byla férová pro obě strany. To potvrzuje i fakt, že po zveřejnění recenze se nám ozvali další Vaši zákazníci ohledně stížností na efektivitu Vaší práce.
V druhé řadě bych rád poznamenal, že jakmile jsem napsal poptávku po dalším markeťákovi, tak se nám ozvalo několik lidí z oboru, kteří ihned narovinu řekli, že eshop není připraven na marketingové kampaně a je třeba jej upravit do takové formy, aby vůbec mělo smysl jakoukoliv kampaň rozjet. Dostali jsme konkrétní body, které musíme splnit, nežli s námi vůbec započnou spolupráci, jinak je jistota, že se jakékoliv investované peníze minou účinkem. Od Vás, jakožto specialisty, bychom čekali stejné zhodnocení a upozornění před započetím spolupráce. To se nedělo, místo toho jste jen požadoval finance za novou kampaň.
Co se týče komunikace se mnou, byla Vám nabídnuta spolupráce pouze s moji obchodní kolegyní. Uznávám, že mé vyjádření bylo za hranou, nicméně v případě, že by se Vámi placený člověk neozýval několik dní a efektivita jeho práce byla nulová, určitě by jste si také nebral servítky. V tomto ohledu bych chtěl akorát uvést na pravou míru to, že jsem byl vulgární do telefonu - vzhledem k tomu, že jsme Vás telefonicky nemohli několik dnů zastihnout a poté jsme se již neslyšeli, tak jsem logicky vulgární být ani nemohl.
Doufám, že toto vyjádření k Vašemu komentáři je posledním bodem naší vzájemné komunikace a pokud bychom se měli "bavit" dále, tak pouze přes právníky.
Na závěr bych chtěl také popřát spokojené klienty, kteří nebudou nespokojeni s výsledky Vaší práce jako my.
- Denis Groeger
- anarchyapparel.cz
-
Dělat takové závěry po měsíci a půl a ještě veřejně pranýřovat? Pokud by reklama měla takhle okamžitě fungovat, tak by bylo na světě hej anebo nebylo? Jasně, že ne, to by fungovalo všem, někdo by vložil korunu, někdo miliardu a peníze by se jenom množily.
Jeden chytrý člověk řekl, polovina peněz investovaných do reklamy, jsou zbytečně vyhozené peníze. Problém je ale v tom, že nikdo neví, která polovina to je. Tuším, že to byl H. Ford. Hold se to vzalo nejspíš za ten druhý konec, nezkusíš, nevíš. osobně bych se takovému klientovi vyhnul obloukem, jak jste si tak jistí, že marketing byl špatný, ono k tomu marketingu jsou potřebné dvě věci, a to samotný marketing a potom skvělý produkt, služba...Jste si jisti, že máte tak geniální eshop? Byli jste schopni definovat vašeho typického zákazníka nebo jste si mysleli, že za pár kaček vám půjdou všichni na ruku a okamžitě najdete ty pravé zákazníky. Nevidím u vás ani platební bránu, lepší výběr možností dopravy...Asi tak- Jiří Poncza
- medicinka.cz
-
Dobrý den, upřímně mě mrzí, že jste nebyl s mojí prací spokojený. Co se týče PPC kampaně, je nastavena správně, přestože neprodávala. Abych vše uvedl na pravou míru. Připravil a spravoval jsem Vám produktovou reklamu na Google, která běžela pod mojí správou přesně měsíc a za tu dobu oslovila více než 12 000 lidí, kteří vyhledávali produkty, jako jsou ty Vaše. Problém byl, že ti lidé na reklamu klikali velmi málo (cca 100 prokliků za měsíc je opravdu málo) a nenakupovali. Toto je specifikum produktové reklamy, kde lidé lidí nabízený produkt vidí včetně obrázku, ceny atp. hned na první dobrou aniž by na reklamu museli kliknout a pokud se jim produkt nelíbí nebo je na ně cena vysoká, tak zkrátka na reklamu ani nekliknou. To je výhodné v tom, že zbytečně nepropalujeme kredity za lidi, kteří by stejně nenakoupili. Další stránkou ale je, že pokud se produkt lidem nelíbí, tak je zkrátka málo prokliků. Já si stojím za tím, že to byla vhodná cesta, jak PPC reklamu s omezeným rozpočtem začít, abychom zjistili, jak lidé na Vaše produkty reagují. Do druhého měsíce jste mi psal a volal, že Vám reklama vodí málo prokliků na eshop a neprodává, tak jsem Vám navrhl textovou reklamu ve vyhledávací síti, na to jste reagoval, tak, že moje práce stojí cituji "za kravskou píču", několikrát jste na mě byl vulgární do telefonu i emailu, proto jsem Vám sám napsal, že kvůli Vašemu jednání nemám zájem spolupráci prodlužovat a nabídku beru zpět. Na základě toho jste začal vyhrožovat právníky a pošpiněním mého jména. Jak jsem Vám psal do emailu, za svojí prací si stojím, kampaň máte nastavenou správně. A jen dodatkem, omlouvám se, že jsem nezvedal dva dny telefon, když jsem se ženil. Tím, že si nehraju na víkendy a běžně pracuji a zvedám telefony 7 dní v týdnu, jsem neviděl jako velký problém, když budu dva dny offline a v klidu se ožením. PPC marketingem se živím už osmým rokem, samozřejmě jsem za tu dobu připravil a spousty kampaní, které se nepovedly a byly prodělečné, ale nepamatuji si jiného klienta, který by mi se snížil k tak sprostým slovům, jako Vy. Zcela otevřeně říkám, že se specializuji pouze na PPC marketing, jiné složky marketingu jsou mimo mě, tzn. pokud Vaší reklamu zobrazím lidem, kteří vyhledávají Vaše produkty na co nejlepší pozici za co nejnižší cenu, odvedl jsem svojí práci dobře. To, jestli daný člověk nakoupí u Vás nebo u konkurence, je už na Vás. I tak Vám ale přeji hodně štěstí do budoucna, jak v osobním, tak i pracovním životě, ať Vám to s jiným markeťákem vyjde na jedničku.
- Jiří Wolf (Shoptet partner)
- jiwo.cz
-
S panem Wolfem pracujeme sice jen krátce, ale můžu říct, zvolili jsme správně, když jsme ho kontaktovali, aby vzal pod sebe správu našich reklamních kampaní. Výsledky jsou nad naše očekávání a komunikace taky skvělá.
Věřím, že naše spolupráce vydrží na dlouhou dobu a rozhodně bych pana Wolfa doporučil.
S pozdravem,
Team Fitnessgym.cz- Fitnessgym
- fitnessgym.cz
Reagovat
-
Pana Wolfa doporučit nemohu. Během cca 7 měsíční spolupráce nechával i přes několik upozornění běžet reklamní sestavy, které generovaly OBRAT stejný nebo nižší než byla cena za kredit (PNO klidně 100%+). Ze strany pana Wolfa nepřišel jediný návrh na vypnutí/omezení zobrazování takto ztrátových sestav. Chodila pouze obecná informace o optimalizaci kampaní a zlepšujících se výsledcích. Což pan Wolf evidentně posuzoval pouze na základě rostoucího obratu ale vůbec nezohledňoval kolik tento obrat "stál". V konečném důsledku jsme práci pana Wolfa pouze dotovali.
- Dušan Janus
- doxashop.cz
Reagovat
-
Ještě jednou dobrý den, jak jsem psal v minulé reakci, jsem si vědom toho, že výsledky nebyly dobré. Co se týče Vámi zmiňované reklamní sestavy, tak ano, v prvních měsících reklama fungovala velmi špatně, v dalších se to postupně zlepšovalo, proto když výsledek reklamní sestavy napíšete jako celek, vypadá to velmi špatně. Zároveň to není tak, že bych s reklamní sestavou nepracoval, pracoval, jak jsem umím, proto se výsledky v průběhu měsíců zlepšovaly. Co ale vidím jako zásadní pochybení z mé strany, že jsem Vám nedostatečně svou práci prezentoval. Z toho co píšete je patrné, že to pro Vás vypadalo, že s kampaní nic moc nedělám a jak sám píšete, "návrh řešení 0". Na tomto chci zapracoval, protože jsem v průběhu měsíců přímo v této reklamní sestavě úplně vypnul hned několik produktů, které se zkrátka neprodávali, dále utlumil spousty dalších produktů, které se prodávaly draze a nebylo to ekonomicky výhodné a v neposlední řadě podporoval zobrazování produktů, které se prodávaly dobře. Beru to ale na svá bedra, že jsem Vám svojí práci nedokázal lépe odprezentovat, abyste neměl pomoct, že z mé strany je nulová iniciativa špatné výsledky řešit, za to se Vám omlouvám a do budoucna se pokusím na komunikaci s klienty ještě více zapracovat.
- Jiří Wolf (Shoptet partner)
- jiwo.cz
-
Dobrý den v recenzi píšu o reklamních sestavách ne celé kampani… za celou kampaň bylo nejvyšší PNO cca 98% první měsíc. Další měsíce to skákalo nahorů a dolů o desítky procent ale nikdy se to ani nepřiblížilo tomu co jsem vám nastínil když jsme spolu poprvé komunikovali o spolupráci. Nemluvě o nějakém trvalém progresu.
Jeden příklad za všechny: Reklamní sestava 1000+ za období (1. 2. - 3. 8.): cena: 12 163,82 Kč, tržba: 9 453,69 Kč. Tato sestava dlouhodobě neměla dobré výsledky. Dalších podobných je hned několik. Návrh řešení z vaší strany: 0.
Argument o levnější konkurenci není pravda protože na produktech, které ten kredit spotřebovávaly, jsme byli stejně drazí nebo levnější než konkurence. Stejnou hloupost jste vytáhl v emailu 23. 2. o drahé dobírce což jednak nebyla ve vztahu ke konkurenci pravda a stejně se po úpravě její ceny nic nezměnilo. Naopak tam kde jsme byli často o pár korun dražší byly náklady na reklamu velmi nízké.
Znovu opakuji, že i přes upozorňování z naší strany na velmi vysoké náklady jste nikdy nenavrhnul utlumení problematických sestav/produktů. Když sečtu celkové náklady na spolupráci s Vámi a přivedenou tržbu je to cca 65% PNO. Skutečně skvělý výsledek.
- Dušan Janus
- doxashop.cz
-
Dobrý den, pane Janusi, děkuji za recenzi, přestože je negativní. Co píšete ale přeci není pravda. Zcela otevřeně musím říct, že výsledky PPC reklamy nebyly dobré, nicméně PNO nad 100% nebylo ani v jednom z pěti měsíců, kdy jsme spolu spolupracovali. Bylo výrazně nižší, ale vzhledem k povaze naší spolupráce konkrétní být bohužel nemohu. Dávám Vám za pravdu, že reklama vodila málo konverzí, málo tržeb, přestože se mi dařilo výsledky reklamy postupně zlepšovat, šlo to pomaleji, než bych si sám přál. Relevantních návštěvníků, kteří vyhledávali Vaše produkty bylo spousty, bohužel ale častěji nakupovali u levnější konkurence. Přestože se obrat z PPC reklamy od prvního do posledního měsíce naší spolupráce zvýšil cca 3x i při snížení nákladů na kredity, zcela s Vámi souhlasím, že tržby z kampaní nebyly vysoké, samotného mě to trápilo, ale bohužel i sebelépe nastavená PPC reklama u produktu, který není konkurence schopný, nefungovala správně. Upřímně mě mrzí, že se mnou máte negativní zkušenost a přeji Vám, ať se Vám daří jak v osobním, tak i pracovním životě.
- Jiří Wolf (Shoptet partner)
- jiwo.cz
-
Pan Wolf je naprostý profesionál a vždy dobře poradí. Jako jeden z mála pracuje pernamentně na 120%. Každému, kdo to myslí se svým projektem vážně, mohu jen doporučit.
- Lukáš Chroustovský
- cz-skladem.cz
Reagovat
-
Pan Wolf je jeden z mála IT, kteří pracují opravdu rychle a hlavně efektivně. Vždy ochotný cokoliv probrat, vysvětlit.
- Jiří Borkovec
- bodyflexnutrition.cz
Reagovat
Za náš eshop NEMOHU bohužel pana Wolfa VŮBEC DOPORUČIT. Věděli jsme, že online marketing je běh na dlouhou trať, nicméně po měsíci a půl, kdy nedokázal vygenerovat jedinou objednávku a i navýšení návštěvnosti bylo nepatrné, jsme spolupráci po "peprné výměně názorů" ukončili. Pár dní jsem jej nemohl telefonicky vůbec zastihnout (chápu, že svatba je velká věc, nicméně zaslání SMSky ve stylu "Budu dostupný v ten a ten termín" beru v dnešním době jako to nejmenší), abych s ním prokonzultoval výsledky jeho práce. Nejprve byla kampaň dle p. Wolfa nefunkční skrze neoriginální popisky produktů - upravili jsme a bylo nám řečeno, že se jedná o dobrou práci a kampaň by měla přinášet výsledky. Jakmile se výsledky nedostavovaly, tak viděl problém v tom, že popisky jsou krátké. Než jsme stačili popisky znova upravit, přišel od něj email, že vlastně celá ta kampaň je nefunkční a bylo by potřeba zkusit úplně jiný typ kampaně, za jejíž přípravu samozřejmě požadoval další finance. Reklamovali jsme u něj první kampaň s tím, že pokud nastaví druhou kampaň na své náklady a začne konečně přinášet aspoň nějaké výsledky, nebudeme chtít žádné finance zpět a zpětně mu proplatíme i druhou kampaň. S tím nesouhlasil (nejspíš si svoji prací a především výsledky není tak jist) a proto nyní s našim právníkem zvažujeme další kroky. Dávali jsme výsledky jeho práce na posouzení dalším lidem z branže, kteří je zhodnotili jako "totální bídu" a "hnus", detaily klidně mohu sdělit. Toď naše zkušenost s tímto "online markeťákem".