O mně
Každý máme svůj malý sen, někdo touží založit rodinu, jiní postavit funkční e-shop a někteří prahnou po dobrodružství. S tím prvním nepomůžu, ale internetovým obchodům se věnuji od roku 2010, kdy jsem začínal jako technický poradce, který se vypracoval do manažerské pozice v online marketingu pro miliardový e-shop s elektronikou. Po více jak čtyřech letech řízení marketingových kanálů v internetových obchodech jsem objevil lásku k cestování a uvědomil si, že pracovat lze z jakéhokoliv koutku světa. Přešel jsem na volnou nohu a začal pracovat jako SEO konzultant a PPC specialista se zaměřením na klienty Shoptetu. Od té doby jsem napsal desítky článků nejen pro svůj web, který průměrně čte 2 000 lidí měsíčně, ale publikoval jsem i v odborném magazín MladýPodnikatel a SEO Akademii od Collabimu. Abych se svým klientům přiblížil ještě o kousek víc, tak od roku 2019 provozuji s kolegy vlastní e-shop Dudlu, který běží na Shoptetu, 20 % zisku odevzdává na neziskovou organizaci Radost dětem a jehož vývoj můžete sledovat na mém blogu.
Co umím?
Podobně jako já si našel cestu k dobrodružství v Chicagu, Saint Louis, Filipínách, Vietnamu, Singapuru, Japonsku a Kubě, tak si desítky klientů našlo cestu ke mně a společným úsilím jsme dokázali během jednoho roku spolupráce zdvojnásobit až ztrojnásobit tržby. Zázraky neumím, ale pokud máte kvalitně postavený e-shop, dobré produkty a bojeschopnou cenovou politiku, vím jak zvednout prodej a vylepšit pozice ve výsledcích vyhledávání.
A jak toho docílíme?
SEO
Takovou, která přesně sedí na nástroje Shoptetu, takže budete potřebovat ideálně tarif Enterprise, případně menší se zakoupeným doplňkem – Pokročilé SEO. Bez toho se neobejdeme, protože z analýzy klíčových slov zjistíme, jaké dotazy uživatelé pro váš sortiment používají, jaká slova budou vhodná pro kategorie a jaká pro parametry.
Nebojte, nebudu vám popisovat stránky. Od toho mám copywriterku nebo vás proškolím jak pracovat s analýzou klíčových slov tak, abyste slova používali maximálně efektivně. Ovšem kvalitní obsah ne vždycky stačí, proto všechny nové kategorie a články podpoříme kvalitním portfoliem zpětných odkazů, které vám budu postupně pomáhat budovat.
- Pravidelná analýza a reporting postupu
SEO není zrovna nejrychleji měřitelný a hlavně nejrychleji zpracovatelný kanál, proto se mu věnují jen e-shopy, které plánují dlouhodobější provoz a vybudování dobré pozice na trhu. Abyste mohli mou práci vyhodnocovat, tak budeme potřebovat i Lite tarif od Collabimu, díky kterému budete vědět na jaké pozici jste dnes a kam jsme se posunuli díky naší spolupráci. Samozřejmostí jsou pak i Google Analytics a Search Console, které vám pomohu nasadit.
PPC
- Jednorázová, ale spíš dlouhodobá správa Google Ads
Google má reklamy všude a je to nejrychlejší způsob jak získat první objednávky. Zapnout kampaně je hračka, ale nastavit je tak, aby generovaly nejen objednávky, ale i zisk, to už chce pár let zkušeností, trpělivost a nepodlehnout doporučením co vám AdWords nabízí. Spravuji kampaně nejen pro Dudlu, ale i pro desítku dalších klientů, kterým levnější kolegové nedokázali pomoci se ziskovostí. Nejde to hned, ale vždycky existuje cesta.
- Jednorázová, ale spíš dlouhodobá správa Seznam Ads
Asi žádné překvapení, že ten kdo dělá AdWords, dělá i Sklik, Firmy.cz a Zboží.cz. Tam kde nemůžete nasadit Google, máte nasazený Seznam, takže podobně jako u Google Ads, i tady vám pomohu s nastavením, správou a úpravou kampaní pro zvýšení zisku.
A nic víc neumíš?
Ale ano, umím hrát špatně na kytaru, dělat průměrnou grafiku v Canvě a malování, tvořit funkční, ale nudný copywriting, fotit přefiltrované fotky přes mobil, kecat lidem do UX bez toho, abych uměl kódovat či programovat a spravovat sociální sítě těm, kteří už nechtějí jiného partnera. Proto na všechny tyto obory mám kolem sebe tým specialistů, kteří se tomu intenzivně věnují. Navíc spolupracuji s Lukášem Dubinou, který umí s jeho týmem skvěle upravit šablony Shoptetu k nepoznání, takže nebudete vypadat jako každý druhý obchod, který jen upraví barvičky a vymění bannery.
A jaké máme záruky?
To víte, že žádné. Mohu tu prezentovat certifikáty od Googlu, slibovat první poslední, poukazovat na případové studie, ale pravdou je, že záruky v životě nejsou žádné a to platí i pro obchod. Mohu vám jen garantovat, že to málo co dělám, dělám tak, aby klienti byli maximálně spokojeni, a když je požádám o zhodnocení spolupráce, tak ji s radostí napíšou. Sami si hodnocení můžete přečíst o kousek níž.
Pokud jste medailonek dočetli až sem, tak to si možná budeme rozumět. Budu rád, když si budeme tykat a můžete mě rovnou kontaktovat na e-mailu: info@tomaszahalka.cz či mrknout na můj web: tomaszahalka.cz.
Děkuji a budu se těšit na naší spolupráci.
Děkujeme Tomášovi za vypracovaný audit, který nás, věříme, zase posune dále. Tohoto partnera můžeme doporučit díky jeho rychlé odezvě a nadhledu.