O mně
Specialista na výkonnostní marketing s komplexním přesahem do vedení e-shopu
Čtyři roky jsem působil jako marketingový manažer e-shopu, jeden vlastní jsem založil a dnes se svým týmem pečuji o výkonnostní marketing více než 30 e-shopů. V mém portfoliu najdete nejen velké společnosti, ale i unikátní a inspirativní značky.
Co umím?
Správa výkonnostních kampaní
sociální sítě (Facebook & Instagram), PPC (Google, Sklik, Heureka, Zboží)
Správně nastavená analytika, promyšlená strategie i originální obsah v podobně textů, fotek a videí, které mají v dnešní propagaci obrovskou váhu.
Tvorba kreativního obsahu
focení, profi natáčení i UGC content
Kvalitní obsah dokáže nejen zvednou výkonnost vašich reklam, ale i efektivitu produktové karty.
Vybrané case studies:
Snížit náklady o 178 000 Kč a zanechat stejný výkon?
Ano! Jde to. Detailní úpravou PPC kampaní jsme zajistili ušetření investic, a přitom drželi stejnou výkonnost. PNO se pravidelně snížilo o 17,8 %.
1 000 000 Kč za jeden den?
Z kampaní chceme získat vždy maximum. Jinak tomu nebylo ani v tom případě.
4× spolupráce a 4× větší obrat
Přečtěte si, jak jsem pomohl při dlouhodobé spolupráci firmě Utukutu s růstem jejich PPC kampaní.
Moje 3 hlavní konkurenční výhody:
Praxe z pozice marketingového manažera – 4 roky jsem pracoval jako marketingový manažer a řídil tým specialistů. Díky tomu mám velký marketingový přesah a schopnost projekty efektivně řídit
Vlastní podnikání – Založil jsem vlastní e-shop a moc dobře vím, jak náročné je skloubit provoz, propagaci a procesy.
Proaktivní přístup – Jakmile najdu nové vylepšení, vzápětí hledám další. Firmy a e-shopy rozvíjím pravidelně.
Chcete mě poznat více a zajímá vás, zda nám to bude fungovat? Přečtěte si můj příběh na webových stránkách.
Profesionální spolupráce a při tom na přátelské úrovni. Jirka dokáže komplexním nadhledem doporučit jasné kroky, pomáhá s vyjasněním cílů, je proaktivní a kreativní. Nenechá se uchlácholit prostou automatizací, ale poctivě vše analyzuje a na základě výstupů mění a posouvá. S člověkem (klientem), který není specialista v dané oblasti, vede přátelské konzultace a vysvětluje, ukazuje. Vřele spolupráci doporučuji.