Shoptet a Jan Kvasnička o tom, jak zvýšit obchodní výkonnost vašeho e-shopu díky UX

Webinář v kategorii Marketing

Popis webináře

Co vám webinář ukáže?

• Zvyšování konverzního poměru, obratu a obchodní výkonnosti je dlouhodobý proces, ve kterém je potřeba mít strategii a umět prioritizovat.
• Základním kamenem jsou znalosti okolo použitelnosti, call-to-action, musíte vědět, jaké jsou standardy okolo tvorby webů, jak správně pracovat s responzivitou, fotografiemi a jak připravit formuláře. A právě toto téma společně probereme na webináři.
• Můžete se těšit na spoustu praktických ukázek a příkladů, jak zlepšit obchodní výkonnost vašeho e-shopu. Ukázky budu prezentovat na e-shopech postavených na Shoptetu.

O Honzovi:

Honza se zabývá UX, použitelností webu, zvyšováním konverzních poměrů a návrhem, tvorbou a testováním webových aplikací. Spolupracuje s předními společnostmi zejména v oblasti e-commerce. Je zastáncem a propagátorem myšlenky „Nenuťte uživatele přemýšlet.” Je znám pro svůj důraz na praxi, efektivitu a vyhodnocování. Vyžívá se v uživatelském testování, během kterého získává zpětnou vazbu a pokřivené pohledy návštěvníků na weby.

Koukněte na jeho profil na https://partneri.shoptet.cz/profesionalove/kvasnicka-jan , s čím vším vám může pomoci.


Líbí se ti naše videa? Napiš nám komentář a dej lajk 🙂
➜ Odebírej Shoptet.TV: http://bit.ly/ShoptetTV

➜ Klikněte a prodávejte na https://www.shoptet.cz

#shoptet