Shoptet a Marketingintelligence.io o tom, jak mít byznys pod kontrolou

Webinář v kategorii Marketingová strategie

Popis webináře

Webinář – Shoptet a Michal Kuchárik z Marketingintelligence.io o tom, jak mít byznys pod kontrolou díky data-driven přístupu

▼ Co vám webinář ukáže?
• Co je důležité sledovat a s jakými daty pracovat, abyste uspěli v konkurenčním světě eshopů?
• Podíváme se na to, na jaké úrovni můžete sledovat marketing a byznys profit
• Jak lze pracovat a optimalizovat plnění marketingového plánu za pomocí prediktivní analytiky
• Jak se dívat na data o vašich zákaznících a jak je využít
• Podíváme se i na to, na jaké úrovni lze sledovat prodejnost kategorií produktů a konkrétních produktů z hlediska marketingových kanálů
• V neposlední řadě zabrousíme i do atribučních modelů, jak lze k němu přistupovat a na základě analýzy atribučních modelů dělat konkrétní rozhodnutí

▼ Vyzkoušejte si doplněk Marketingintelligence zdarma ➜ https://doplnky.shoptet.cz/Marketingintelligence?utm_source=shoptet-youtube&;utm_medium=link&utm_campaign=marketinginteligence&utm_content=webinar

▼ Pár slov o Michalu Kuchárikovi
Michal nasbíral zkušenosti s online marketingem, datovou analytikou i řízením týmu v agentuře H1.cz, kde začínal jako projekťák a postupem času se vypra-coval do role team leadera analytického oddělení. Nyní je na projektu Marke-tingintelligence.io v pozici byznysového analytika. Jeho hlavní náplní práci je pomáhat klientům s přípravou plánů a optimalizace výkonů marketingových kanálů na základě jejich výkonu či vyhodnocování experimentů

▼ Líbí se ti naše videa? Napiš nám komentář a dej lajk 🙂
➜ Odebírej Shoptet.TV: http://bit.ly/ShoptetTV

➜ Klikněte a podnikejte na https://www.shoptet.cz

#shoptet