Shoptet a Michal Kuchárik s Janem Faturou o tom, jak zbořit mýty o výkonu marketingu

Webinář v kategorii Marketing

Popis webináře

Co vám webinář ukáže?

• Základní problémy dnešních e-shopů.
• Jak snadno lze udělat špatná rozhodnutí na základě nevhodných metrik, nedostatečných dat či nejasné business strategie.
• Dozvíte se, jak pracovat s daty při plánování a řízení investic či optimalizaci kampaní.
• Jak i v dnešním světě automatizací a blackboxů v marketingu lze stále kampaně správně optimalizovat. •

 ▼

Co o sobě říká Michal Kuchárik?

Michal nasbíral zkušenosti s online marketingem, datovou analytikou i říze-ním týmu v agentuře H1.cz, kde začínal jako projekťák a postupem času se vypracoval do role team leadera analytického oddělení. Nyní je na projektu Marketingintelligence.io v pozici byznysového analytika. Jeho hlavní náplní práci je pomáhat klientům s přípravou plánů a optimalizace výkonů marke-tingových kanálů na základě jejich výkonu či vyhodnocování experimentů.


Co je Marketingintelligence.io a jak vám může pomoci?

https://doplnky.shoptet.cz/Marketingintelligence

 ▼
Líbí se ti naše videa? Napiš nám komentář a dej lajk 🙂
➜ Odebírej Shoptet.TV: http://bit.ly/ShoptetTV

➜ Klikněte a podnikejte na https://www.shoptet.cz

#shoptet