Nastavení zákaznického účtu – víceurovňové

Dobrý den,

prosím, zakládám 2 nové zákazníky (1 zákazník – Praha; 2. zákazník – Brno).
Každý zákazník má cca 20 doručovacích adres.
Každý zákazník má 1 hlavní osobu, která bude dělat na tyto doručovací adresy objednávky.

Pak mám management (pan Novák), který potřebuje evidovat jak Prahu, tak Brno a chce přístup do Prahy i Brna a sledovat objednávky u všech doručovacích adres.

Varianta A:
– dokáže někdo poradit, jak přiřadit pana Nováka pod stejným e-mailem do Prahy i Brna?

Varianta B:
– případně šlo by udělat účet panu Novákovi a pod jeho účet přiřadit Prahu i Brno?

Dá se v shoptetu toto řešení donastavit?

Děkuji za případné nabídky,

Kateřina Šindlerová
704 974 058

Zadavatel
Kateřina Š.
Zveřejnění
Stav poptávky
Poptávka již byla vyřízena

Reakce na poptávku

Poptávka byla zadávajícím označena jako vyřízena, nelze na ni již reagovat. Rychlejší přístup k novým objednávkám si můžete zajistit členstvím v Shoptet Partneři, které je zdarma. Shoptet Partnerům zasíláme poptávky 24 hodin před zveřejněním na webu.