Nastavení zákaznického účtu – víceurovňové
Dobrý den,
prosím, zakládám 2 nové zákazníky (1 zákazník – Praha; 2. zákazník – Brno).
Každý zákazník má cca 20 doručovacích adres.
Každý zákazník má 1 hlavní osobu, která bude dělat na tyto doručovací adresy objednávky.
Pak mám management (pan Novák), který potřebuje evidovat jak Prahu, tak Brno a chce přístup do Prahy i Brna a sledovat objednávky u všech doručovacích adres.
Varianta A:
– dokáže někdo poradit, jak přiřadit pana Nováka pod stejným e-mailem do Prahy i Brna?
Varianta B:
– případně šlo by udělat účet panu Novákovi a pod jeho účet přiřadit Prahu i Brno?
Dá se v shoptetu toto řešení donastavit?
Děkuji za případné nabídky,
Kateřina Šindlerová
704 974 058
Reakce na poptávku
Poptávka byla zadávajícím označena jako vyřízena, nelze na ni již reagovat. Rychlejší přístup k novým objednávkám si můžete zajistit členstvím v Shoptet Partneři, které je zdarma. Shoptet Partnerům zasíláme poptávky 24 hodin před zveřejněním na webu.