Zásilkovna
Dobrý den.
Máme problém u importu zásilek do Zásilkovny. Při importu objednávek se špatně načítá způsob doručení.
Zásilkovna nejspíše změnila popis při doručení zásilky na adresu a při importu .csv souboru do Zásilkovny to vyhodí chybu.
Když zákazník zvolí dopravu na adresu tak při importu souboru do Zásilkovny nejde zásilku podat a musí se ručně upravit.
Děkuji předem za reakce,
Jaroslav Petrouš
Zadavatel
Jaroslav P. .
Zveřejnění
Stav poptávky
Poptávka již byla vyřízena
Reakce na poptávku
Poptávka byla zadávajícím označena jako vyřízena, nelze na ni již reagovat. Rychlejší přístup k novým objednávkám si můžete zajistit členstvím v Shoptet Partneři, které je zdarma. Shoptet Partnerům zasíláme poptávky 24 hodin před zveřejněním na webu.