Emailing poptávky

Emaily padají do spamu
  • Emailing
  • Katerina
  • (Poptávka již byla vyřízena)

Dobrý den, e-shop mám nově a zjistila jsem, že emaily padají do spamu a ještě při otevření na seznamu se ptají „otevřít podezřelý odkaz?“ Potřebovala bych aby chodili do doručenych. Děkuji za vyřešení Kateřina

Odosielanie emailu 1x týždenne, s obsahom vývoja bábätka počas tehotenstva
  • Emailing
  • Tomáš K.

Dobrý deň, potrebujeme vytvoriť automatické odosielanie mailu 1x týždenne, s obsahom vývoja bábätka počas tehotenstva. Pred zadaním e-mailu, užívateľ vyplní očakávaný termín príchodu bábätka. Obsah mailov samozrejme dodáme, taktiež sa v prípade potreby vieme…

Úprava Ecomail propojení API
  • Emailing, Nástroje
  • Marek S.
  • (Poptávka již byla vyřízena)

Dobrý den, potřebujeme dostat naše custom vytvořené stavy objednávek („konkrétní zaměstnanec vyřizuje obj“) do Ecomailu. Shoptet doplněk nám tam posílá jenom nativní stavy v Shoptetu, ale ne naše vytvořené stavy. Podpora Ecomailu nám poradila, že je to…

Email zákazníkům chodí do spamu
  • Emailing
  • Alešová T.

Dobrý den, už nějakou dobu mě (oznámení o objednávce) i zákazníkům padají automatické maily do spamů. Můžete mi pomoc tento problém vyřešit? Děkuji

Oznámení o objednávce
  • Emailing
  • Petr V.

Dobrý den, již delší dobu (cca 2-3 měsíce) se potýkáme s problémem, že nám veškeré oznámení o objednávce spadne do spamu, nebo dorazí s několikadenním zpožděním. Informace o úhradě nám chodí normálně do pošty okamžitě. Jak můžeme tento problém…

Emaily chodí do spamu
  • Emailing
  • Šimon L.
  • (Poptávka již byla vyřízena)

Dobrý den, již delší dobu se potýkám s problémem, že moje e-maily končí u zákazníků ve spamu. Potřebuji, aby byly doručovány do jejich doručené pošty, protože zákazníci musí mít možnost odpovídat na náhledy objednávek, které jim posílám. Můžete mi, prosím,…

Oznámení o objednávce e-shopu přichází do spamu
  • Emailing, Komplexní služby pro e-shop
  • Lucie B.
  • (Poptávka již byla vyřízena)

Dobrý den, stává se nám, že nám zákazníci hlásí, že emaily, které jim od nás chodí, jim padají do spamu, přestože je zákazníci do spamu nezařadili a čekají na ně. Co udělat, aby k tomu nedocházelo? Děkujeme.

Úpravy kategorií zboží, detail produktu a e-mailing
  • Emailing, Grafika, Komplexní služby pro e-shop
  • Michaela Š.

Dobrý den, ráda bych získala nabídku na následující úpravy, ať už v rámci současné šablony (Apolo) nebo změnou šablony: 1) dlaždice s kategoriemi na homepage (desktop celkem 8 dlaždic – 4 a pod nimi další 4, dlaždice s obrázkem a textem názvu kategorie, na…

Oznámení o objednávce e-shopu pricházi do spamu
  • Emailing, Komplexní služby pro e-shop
  • Regina P.
  • (Poptávka již byla vyřízena)

Dobry den Oznámení o objednávce e-shopu padá do spamu, co udelat, aby k tomu nedochazelo? Pri otevreni spamu, zadame u objednavky, ze to neni spam. Nejakou dobu to funguje a pote opet zacnou prichazet do spamu. Dekuji

Odeslání emailu na zadanou emailovou adresu (ne zákazníkovi) při požadovaném stavu objednávky
  • Emailing, Komplexní služby pro e-shop
  • Marcel H.
  • (Poptávka již byla vyřízena)

Dobrý den, potřebovali bychom pomoci s nastavením odeslání emailu na specifickou interní adresu, pokud se objednávka přepne do jednoho konkrétního stavu. Objednávky se přepínají automatizací objednávek, ale odeslání emailu je možné pouze zákazníkovi. Potřebovali…

Celkem 10 z 50

Kontakt

Chtěli byste se stát certifikovaným Shoptet Partnerem a spolupracovat s námi? Použijte kontaktní formulář, kde ve stručnosti představte sebe a svou práci. Podmínky přijetí do programu naleznete na našem webu. V případě zájmu vás po posouzení vašeho partnerského profilu budeme kontaktovat.

Děkujeme

Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů