Specialisté na analytiku

Ať už rozhodujete o změnách grafiky, sortimentu či funkcí, nebo o tom, kolik peněz vložit do kterých marketingových nástrojů, měli byste se rozhodovat na základě správně vyhodnocených dat nasbíraných napříč webem.

Takovými měřenými a vyhodnocovanými daty by měly být hlavně návštěvy na stránce, míra opuštění, tržby, průměrná hodnota objednávky, nebo třeba konverzní poměr. Pro měření a vyhodnocování dat můžete v e-shopu využívat Google Analytics, které můžete snadno propojit se svým e-shopem.

Chcete se přidat?

Registrace do katalogu

Kontakt

Chtěli byste se stát certifikovaným Shoptet Partnerem a spolupracovat s námi? Použijte kontaktní formulář, kde ve stručnosti představte sebe a svou práci. Podmínky přijetí do programu naleznete na našem webu. V případě zájmu vás po posouzení vašeho partnerského profilu budeme kontaktovat.

Děkujeme

Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů