O mně
Přes 10 let pomáhám malým, středním i velkým eshopům se ziskovým online marketingem od úplného začátku. Specializuji se na Google Ads, Sklik, Favi a další agregátory či srovnávače. Efektivně nakládám se zdroji a jdu hlavně po zisku. Hledám trpělivé klienty se smysluplnými dlouhodobými projekty (více jak 90 % z nich spravuji déle než 1 rok). Vím co dělat, ale hlavně čeho se vyvarovat. Projekty mi pod rukama rostou při stále stejně nízké ceně práce, která se pohybuje v řádu desetin až jednotek procent z obratu.
Co umím?
Nic neskrývám – můj způsob myšlení a konkrétní pracovní postupy nejsou nic tajného. Sami se podívejte na můj web, jak spravuji kampaně v Google Ads, Sklik, nebo jakým způsobem zachraňuji ztrátové kampaně na Favi a jiných agregátorech.
Nikdy nefakturuji bez reportingu práce s výkladem. Vždy víte, za co platíte. S klientskými penězi zacházím, jako by byly mé vlastní. Šance pro menší weby – nečekejte minimální částky za práci, které prakticky znemožní růst těm nejmenším eshopům, nebo skryté poplatky. Objem práce vždy domlouvám individuálně s ohledem na stav projektu. Reflektuji sezónnost oboru a té přizpůsobuji fakturaci (snížení ceny mimo sezonu).
Hlavní je zisk – postupů, kterých lze při optimalizaci kampaní použít, je velké množství. Mým klíčem k úspěchu je výběr takových, které přinesou pro daný projekt nejlepší výsledky při uplatnění Paretova principu 80/20. Vím, s čím začít, abych vám vydělal peníze hned od začátku spolupráce. Co mě charakterizuje – tah na bránu, samostatnost, pracovitost, rychlost.
Podívejte se na moji případovku jak spravuji PPC v Skliku a Google Ads, kde přesně popisuji své postupy. Shoptet je perfektní eshopové řešení a klienty, kteří jej používají, mám velmi rád. Nemusím totiž řešit žádné technické problémy a mohu se věnovat kampaním. Sklikem a Ads to nekončí. Dovedu si dobře poradit i se zbožáky, které se velmi těžko optimalizují. Opět ani zde nic neskrývám a zveřejňuji své postupy.
Jak nastavuji cenu práce
Základ je spokojený klient a vše co se dělá musí dávat smysl a to hlavně ten ekonomický. Rozpočet na práci navrhuji pro každého klienta individuálně a to tak, aby byla vzhledem k dosahovanému obratu zanedbatelná. Příklady ze zde uvedených referencí: Měsíční obrat z PPC: 1M – cena práce 5tis. – 0,5% z obratu, měsíční obrat z PPC: 500t – cena práce 5tis. – 1% z obratu. Samozřejmě záleží na cílech klienta. Celá strategie se dá postavit více pro-růstově s cílem co nejrychlejšího zvýšení obratu, ale vždy dělám vše pro to, aby cena práce nebyla pro klienta žádnou zátěží.
Další vybrané reference
nabbi.sk, hrackyzadobrekacky.cz, caskrmeni.cz, mdum.cz, mojra.cz, mbytshop.cz, decoronline.cz, mamiee.cz, mbyt.cz, ivadekor.cz, strihnupsa.cz, dempsey.cz, obalinda.cz, caszit.cz, kobercovna.cz, padne.cz, parfumylacno.sk, pracovniobchod.cz, hwkitchen.cz, stavbadilna.cz, puhy.cz, 7billion.cz a další.
Naše zkušenost s panem Beranem je jedinečná v tomto smyslu: pan Beran u nás dokazuje něco, co je téměř nemožné, a to, že se mu daří ještě zvyšovat výkony našich velmi precizně a odborně vytvořených a dlouhá léta pečlivě INHOUSE spravovaných kampaní, takže jakékoli zlepšení už jsme považovali za v podstatě nemožné. To ale není vše, zároveň s tím dokázal i významným způsobem snížit náklady na naši online inzerci, takže výsledkem je někdy i poloviční cena za konverzi! Shrnu: Pan Beran = MISTR SVÉHO OBORU.