Přidat hodnocení
-
- MVDr. Petra Olmová
- petshopjihlavska.cz
Reagovat
-
I když naše spolupráce zprvu malinko drhla, nakonec byl výsledek k naší naprosté spokojenosti a mime digital upřímně doporučuji.
- Pavel Kabele
- pktechnik-trailers.com
Reagovat
-
Objednali jsme u Mime Digital 2 služby
Zároveň Vám chci shrnout, co všechno přestalo fungovat na e-shopu po jejich zásahu a o kolik penez jsme přišli
- filtry byly spuštěny do ostrého provozu, které nefungovaly
- produkty se začaly zobrazovat za 1,21 Kč
- následně e-shop byl vypnut cca od 9:00 - 14:00
- e-shop běžel cca 1/2 - 1 hodinu , kdy jsem musela přijít na to, jak alespoň na chvíli spustit e-shop aby mohli zákazníci k nám na web
- Shoptet spustil zálohu
- po nahrání zálohy nebylo možné prokliknout produkt - pokud se na produkt kliklo, tak se zobrazila hláska - produkt neexistuje nebo je vyprodan (toto trvalo další cca 2 hodiny)
- po urgenci, kdy se nahrála záloha a bylo nutné upravit swtavajici sklady (jelikož mezi tím přišli objednávky) se mělo vycházet pouze z objednávek z 15.11. od 00:15, se vycházelo od vás (nerozumím proc, když bylo řečeno z 15.11.) z objednávek od 14.11. - následně se opět tedy dělala uprava, která se vsak již tykala ne všech produktu upravených předchozím importem
- následně naši lidi museli procházet jednotlivé objednávky a sklady , kde to sedelo a kde ne a následně rucne upravovat
- upozornil jste me, ze ne za vse, co se u nas na webu deje, můžete - bohužel jsem přesvědčena, ze co se deje od utery, za to můžete pravé vy (pokud totiž Shoptet nahrál spatnou zálohu, není to naše chyba, jelikož pokud by nenastal problém hned na zacatku, tak tohle by nenastalo)
- většina výchozích kategorii se po importu změnila a následně se odkazovalo na skryte výchozí kategorie, které vsak byly předělaný postupně od července našimi 3 lidmi, kteří na tom pracovali na správně výchozí kategorie
- nasledne jsem musela sedět pres 4 hodiny u exportu výchozích kategoriich a tyto kategorie upravit alespoň narychlo tak aby se zobrazovaly alespoň částečně a byly odeslány do xml feedu
- díky tomu, ze vychozi kategorie byly skryte, tak se ani nezahrnuly do exportu pro naši akci Black friday při dalších úpravách , kdy s produkty denně pracujeme. Následně vyprodané produkty se stale uplatňovaly se slevou 30%, kdy uz tato sleva na tyto produkty byt nemela. Díky tomu, ze importem se změnily výchozí kategorie, ktere byly skryte, tak pro následný jakýkoliv export se tyto produkty se skrytou kategorii nezobrazovaly jelikož vždy pracujeme pouze se zorbazenymi produkty
- na nasem webu take po zaloze prestalo fungovat vyhledávání produktu, kde to de doby toto vyhledávání fungovali v pořádku, jelikož člověk na cell centru s tímto vyhledávanim denně pracuje se zákazníky
- prokazatelně mi vznikla minimálně Skoda čistého zisku 23.000,- (jelikož jsme měli spuštěnou také sms kampaň, která se vždy projevu nárůst 3dny
- náklady na reklamu 14.11. byly 11.196 Kč
- filtr barvu přemazali novým parametrem a to byl vek (u 6000 položek nemáme tedy barvu)
- prokazatelný propad tržby ve výpadku byl přes 90.000 KčBohužel k celé situaci přistoupili tak, že nam nabídli doplňky, které mají standardně na webu a které například již mame u jiných doplňků a platíme za ně od 50 - 150,- měsíčně.
za mě se jedná o naprosté amatéry bohužel
- Smiling baby
- smiling-baby.cz
Reagovat
-
Dobrý den,
děkujeme za recenzi. Chyby při úpravě e-shopu jsme si vědomi a moc jsme se za to omluvili. Následné konsekvence, které se staly, jsme již bohužel nemohli ovlivnit. Shoptet jsme ihned kontaktovali s prosbou o obnovu zálohy. Bohužel tento den měl Shoptet výpadek, proto tam byla prodleva. S filtrem barva jsme vůbec nepracovali, nemohl být tedy ani přemazán.
Jako řešení celé nešťastné situace jsme vám nabídli kompenzaci, a to doplňky v hodnotě 21 050 Kč. Šlo pouze o doplňky, které na e-shopu nasazené nemáte. Zároveň jsme vám nabízeli audit e-shopu zdarma v hodnotě 7 500 Kč. Veškeré vámi zaplacené peníze jsme vám vrátili. Tímto bychom to uzavřeli a ještě jednou se za vzniklé potíže omlouváme- Petr
- mimedigital.cz
-
Potřebovali jsme facelift našeho e-shopu a proto jsme se obrátili na mime digital, které nám doporučil obchodní zástupce Shoptetu. I když jsme pracovali s nevelkým budgetem, musím říct, že se transformace webu povedla. S mime digital se nám spolupracovalo dobře a pokud budeme chtít ještě nějaké úpravy našeho webu, víme koho oslovit.
- Markéta Semotánová
- meander.cz
Reagovat
-
mime digital známe již delší dobu, kdy jsme s nimi spolupracovali na jednom našem projektu. Proto jsme se rozhodli pro další spolupráci, tentokrát na tvorbě nového webu našeho Centra české dětské knihy. Komunikace probíhala hladce, a přestože došlo k jednomu problému v průběhu realizace, produktový manažer z mime digital zareagoval rychle a efektivně, takže nakonec nedošlo k žádným újmám na přípravě našeho webu. Těšíme se na další případnou spolupráci.
Reagovat
Vždy výborná a promptní spolupráce. Pokud řeším cokoliv s naším e-shopem, vím, že se na mime mohu obrátit.