Jak neztratit přehled v komunikaci se zákazníky – Kontaktní centrum IPEX

Webinář v kategorii Zákaznické služby

Popis webináře

Shoptet a IPEX na téma: Jak neztratit přehled v komunikaci se zákazníky

▼ Co vám webinář ukáže?
Náš další webinář bude o komunikaci se zákazníky. Ztrácíte se v emailech? Nemáte přehled, kdo a kdy odpovídá na emaily, chaty nebo webové formuláře? Tak přesně pro vás je tento webinář. Webinář pořádame s partnerem IPEX, který se specializuje na zlepšování zákaznické péče. Jejich hlavní produkt Kontaktní centrum IPEX obsahuje nástroje Call centrum a Helpdesk, které umožňují efektivně a jednoduše řídit zákaznickou podporu.

▼ Co se na webináři dozvíte?
• Jak zrychlit a automatizovat komunikaci se zákazníky
• Jaký má vliv zákaznická péče na lifetime value zákazníka
• Jaké nasadit SLA pro vaši zákaznickou podporu
• Novinky a trendy v zákaznické podpoře
• A mnoho dalšího
Webinářem bude provázet Michal Výskala, marketingový manažer IPEX.

▼ Vyzkoušejte si doplněk
https://doplnky.shoptet.cz/kontaktni-centrum-ipex


Líbí se ti naše videa? Napiš nám komentář a dej lajk 🙂
➜ Odebírej Shoptet.TV: http://bit.ly/ShoptetTV

➜ Klikněte a podnikejte na https://www.shoptet.cz

#shoptet #webinar #zakaznickapece