Shoptet a Lukáš Pulda o tom, jak zvládnout předvánoční nápor dotazů na zákaznické podpoře

Webinář v kategorii Zákaznické služby

Popis webináře

Jak zvládnout předvánoční nápor dotazů na zákaznické podpoře a nezbláznit se z toho?

▼ Co vám webinář ukáže?
„Kdy mi dorazí objednávka?“ „Můžu objednávku stornovat?“ „Potřebovala bych zaplatit převodem“,… Kvůli neustále se opakujícím dotazům často nevíte, kde vám hlava stojí?

Ukážeme vám, jak můžete efektivně pracovat s požadavky zákazník, třídit je, nebo jak si k nim například doplňovat poznámky pro kolegy na zákaznické podpoře. Tím ušetříte nejen spoustu práce a času, ale také si budete vždy jistí, že jste svým zákazníkům pomohli nejlépe, jak jste mohli.

Taky vám prozradíme, jak pomocí online zákaznické samoobsluhy snížit počet požadavků, které chodí na vaši zákaznickou podporu. Většinu věcí si totiž zákazníci dokáží vyřešit sami a už vám nebudou muset volat ani psát.

▼ Vyzkoušejte si doplněk MessageOk zdarma
https://doplnky.shoptet.cz/MessageOk

▼ Co o sobě Lukáš Pulda pověděl?
Lukáš má více než desetileté zkušenosti z podnikání na internetu a práce pro firmy jako Seznam.cz nebo Socialbakers. Nyní se věnuje vlastnímu projektu a to službě MessageOk, která pomáhá zákazníkům snadno a jednoduše řešit jejich požadavky, aniž by museli někam telefonovat nebo psát.


Líbí se ti naše videa? Napiš nám komentář a dej lajk 🙂
➜ Odebírej Shoptet Webináře: https://youtube.com/playlist?list=PLVWymy7oK749aqzwfINbXQyFchJ0RUusZ

➜ Klikněte a podnikejte na https://www.shoptet.cz

#shoptet #webinar