Kategorie
- Všechny poptávky (3264)
- Affiliate (10)
- Analytika (36)
- Copywriting (33)
- Emailing (34)
- Expanze (71)
- Fotografie / Video (19)
- Fulfillment (21)
- Grafika (201)
- Kódování (1194)
- Komplexní služby pro e-shop (299)
- Kyberbezpečnost (2)
- Linkbuilding (7)
- Marketingová strategie (88)
- Nástroje (101)
- Obalové materiály (4)
- Podnikatelské poradenství (12)
- PPC (82)
- Právo (19)
- Překlady (16)
- Převod a příprava dat (391)
- Programování (813)
- Projektové řízení (15)
- SEO (110)
- Shoptet Premium (8)
- Školení Shoptet administrace (79)
- Sociální média (51)
- Účetnictví (48)
- UX (18)
- Zákaznické služby (15)
- Zbožáky (59)
Analytika poptávky
Dobrý den, pro náš e-shop potřebujeme doplněk/plugin, který zvládne zanalyzovat ceny aniž by je jakkoliv ovlivňoval, posbírat data a u produktů, které jsou ve slevě vytvořil „statistiku“ vývoje ceny za posledních 30 dní. Nebo, aby se alespoň u původní…
Dobrý den, hledáme někoho pro výpomoc s nastavením GA4, propisování konverzí do Looker Studia a úpravou reportu, správné nastavení propojení s Google Ads a FB. Případně nastavení vlastních přehledů. kromě GA využíváme i Matomo.
Dobrý deň, potrebujeme sprovozniť enhanced conversions na Google Ads. Máme to predpripravené v Google tag manageri ale Google ads nás neustale upozornuje aby sme si to zapli. Takže potrebujeme niekoho na hodinu, poprípade dve aby to donastavali alebo skontroloval. Ďakujem
Dobrý den, hledáme partnera na nastavení komplexní analytiky eshopu + propojení se zbožáky. Budeme se těšit na nabídky 😉
Zdravim, potrebujem pomoct s optimalizaciou rychlosti nacitania stranky . Aktualne 4.4s a chcel by som sa dostat pod 2s
Sme firma ktora ma 100% zakaznikov z iOS a Apple zariadeni, takze potrebujeme co najpresnejsie data z reklamy. Potrebujeme skuseneho developera/marketera, ktory vie spravne nastavit server side tagging pre prehladnejsie data v Google tag mng.
Dobrý den, poptáváme odborníka na indexování e-shopu v google vyhledávači.
Dobrý den, popotáváme odborníka, pro nastavení DNS záznamů a přesměrování URL adres při přechodu na shoptet. Kontrolu veškerého nastavení u poskytovatele domény a přesměrování URL ze subdomény.
Hledame technicke reseni na libovolne urovni, ktere nam umozni presne identifikovat, zda dana objednavka vznikla organicky nebo z jakeho kanalu/kampane (Google, Seznam, Facebook, mailing).
Dobrý den, poptávám někoho, kdo se mrkne na to, proč nám PPC a Analytics stále vyhazují, že nepovolujeme souhlas v rámci EHP. Shoptet tvrdí, že z jejich strany by problém být neměl a nastavoval souhlas pro všechny e-shopy. Nám tam bohužel stále skáče upozornění. Děkuji.