Přehled poptávek

Potřebujete-li pomoc s nastavením e-shopu, s grafickou úpravou s marketingem, nebo s čímkoliv, co sami nezvládáte nebo nestíháte, vložte sem Poptávku. Určete jen kategorii a přibližte problém. My v Shoptetu Poptávku pročteme a pokud bude v pořádku a nebude potřeba nic doplnit, schválíme ji. V ten moment Poptávka odejde do e-mailových schránek všech Partnerů v dané kategorii. Po 24 hodinách se zveřejní na webu a bude viditelná všem. Zadejte si poptávku zdarma a jen čekejte na první nabídky.

Chcete, aby z vaší poptávky bylo hned jasné, co potřebujete, a měli jste tak adekvátní reakce od Partnerů?
Projděte si naše tipy, jak poptávku správně sepsat!

Sháním konfigurátor do e shopu
  • Programování
  • Barbora V. .
  • (Poptávka již byla vyřízena)

Dobrý den, v tuto chvíli se mi tvoří e-shop a potřebovala bych do něj konfigurátor. Jedná se o šité věci pro miminka na zakázku. Děkuji, Velšová

ALZA zalistování produktů pro partnerský prodej
  • Expanze
  • Jakub N.
  • (Poptávka již byla vyřízena)

Dobrý den, rád bych našel někoho, kdo nám vytvoří šablonu pro zalistování zboží na ALZA dle specifikace ALZA. Pro partnerský prodej využíváme expadno, využíváme pro prodej na MALL.cz kde stačil heureka xml feed, Alza to má trošku jinak a nevíme jak na to. Předem…

Správa PPC – úklidová technika
  • PPC
  • Jiří V.
  • (Poptávka již byla vyřízena)

Dobrý den, poptávám k dlouhodobé spolupráci správu PPC (jsme přímý dovozce úklidové a čistící techniky – profesionální podlahové mycí stroje a vysavače). Nejlépe s rozsahem i na sociální sítě, se zkušeností s Shoptetem :-). Už nechceme agenturu,…

Přidání čárového kódu s číslem objednávky na fakturu
  • Kódování
  • Dita V.
  • (Poptávka již byla vyřízena)

Dobrý den, potřebovali bychom mít dva čárové kódy na vygenerované faktuře. Jeden s číslem objednávky a druhý s číslem faktury. Jelikož tyto dva kódy nemáme sjednocené. Děkuji.

Nastavení PPC Ads, Sklik, Heureka, FB
  • PPC
  • Vojtěch Š.
  • (Poptávka již byla vyřízena)

Dobrý den, sháníme někoho, kdo by rychle a efektivně v Shoptetu nastavil propojení s ADS, FB, Sklik a Heurekou. Díky předem za nabídky.

Změna textu ceny u dopravy
  • Kódování
  • Jan B.
  • (Poptávka již byla vyřízena)

Dobrý den, hledáme možnosti úpravy u označení (textu) cen dopravy. Potřebujeme změnit zobrazení „zdarma“ na „individuální cenu“ (viz. níže) Varianty dopravy: Osobní odběr – zdarma Doprava po Liberci – 100 kč Doprava…

Propagace eshopu a správné nastavení doplňků
  • Marketingová strategie
  • Marcela Š.
  • (Poptávka již byla vyřízena)

Jsem výrobce a dodávám do obchodů a velkoobchodů svoje produkty, ale ráda bych se zaměřila i na maloobchodní prodej přes e-shop a dobrou propagaci svého e-shopu. Neumím v shoptetu nastavit spoustu funkcí a neumít tedy propagovat svoje výrobky maloobchodně. Hledám člověka,…

Úprava Slick sliderů na hlavní stránce webu
  • Kódování
  • Štěpán B.
  • (Poptávka již byla vyřízena)

Dobrý den, potřebujeme, aby všechny sloupce slideru měly stejnou výšku. Zkusili jsme toto řešení (https://stackoverflow.com/questions/49028877/slick-carousel-force-slides-to-have-the-same-height), ale bez úspěchu. Prosíme o nacenění této drobné úpravy pro klienta. Díky předem.

Propojení Shoptet vs Pohoda
  • Převod a příprava dat
  • Jitka
  • (Poptávka již byla vyřízena)

Dobrý den, potřebovali bychom pomoc s úpravou dat, které si Pohoda stahuje ze Shoptetu – konkrétně pole EAN v detailu produktů. Standardně se do Pohody naimportuje každý produkt se svým kódem „Kód produktu“ a dále údaj v poli…

cizo-jazyčný feed ulr + ID
  • Programování
  • Vojtěch Š.
  • (Poptávka již byla vyřízena)

Dobrý den, potřeboval bych vytvořit script, který by pravidelně tvořil (a aktualizoval) feed obsahující všechny cizojazyčné url (ze sitemapy) a nějaký identifikátor – název, id, podle kterého bychom, mohli párovat na hlavní produktový feed. Děkuji, Vojtěch Šimek

Celkem 10 z 2811

Kontakt

Chtěli byste se stát certifikovaným Shoptet Partnerem a spolupracovat s námi? Použijte kontaktní formulář, kde ve stručnosti představte sebe a svou práci. Odpověď od nás přijde okamžitě a po vašem splnění podmínek k přijetí si s Vámi dáme online call nebo schůzku, kde spolupráci probereme do detailu. Prosíme, na podmínky přijetí do partnerství se nejprve podívejte na této stránce.

Nebo jste měli negativní zkušenost s některým z našich Partnerů? Dejte nám vědět a my daný případ prozkoumáme.

Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů