Zákaznické služby poptávky

Nastavení zákaznického účtu – víceurovňové
  • Školení Shoptet administrace, Zákaznické služby
  • Kateřina Š.

Dobrý den, prosím, zakládám 2 nové zákazníky (1 zákazník – Praha; 2. zákazník – Brno). Každý zákazník má cca 20 doručovacích adres. Každý zákazník má 1 hlavní osobu, která bude dělat na tyto doručovací adresy objednávky. Pak mám management…

Naskladnění
  • Účetnictví, Zákaznické služby
  • Petr Ř.

Dobrý den, Potřebujeme naskladnění produktů včetně rozpočítání ceny dopravného ve faktuře. Dále bych uvítal možnost vytváření cenových nabídek v systému.

Skrytí ceny u vybraných produktů
  • Kódování, Programování, Zákaznické služby
  • Libor K.
  • (Poptávka již byla vyřízena)

Dobrý den všem. Potřeboval bych pomoc, snad je to maličkost. Potřebuji u vybraných produktů skrýt cenu + tlačítko „Do košíku“. Tyto dotčené produkty umím mít v jedné kategorii, pokud by to pomohlo. Dotčené produkty nemohou mít konkrétní cenu, protože je vyrábím…

Jak skrýt cenu u vybraných produktů
  • Školení Shoptet administrace, Zákaznické služby
  • Jana Ž. .
  • (Poptávka již byla vyřízena)

Dobrý den, mohu poprosit o pomoc jak a kde nastavit skrytí ceny u vybraných produktů. Jedná se o jednu celou kategorii, kde chci vystavit zakazkove produkty, které jsem dělala v minulosti jen pro náhled zakaznikovi, ale ne k prodeji. Tudíž i tlačítko Do košíku nahradit třeba…

Upravení kontaktního formuláře
  • Kódování, Programování, Zákaznické služby
  • Matyáš B.
  • (Poptávka již byla vyřízena)

Dobrý den, pro klienta poptáváme drobnou úpravu kontaktního formuláře. Jedná se o přidání políčka na tel. číslo, které by mělo být součástí formuláře.

Plánovací kalendář pro plánování rozvozu dle tras našimi vozy
  • Nástroje, Programování, Zákaznické služby
  • Helena B.
  • (Poptávka již byla vyřízena)

Dobrý den, poptávám nástroj, který bude umět naplánovat např. půl roku dopředu trasy – rozvozní plán, každá trasa má své číslo a pravidelně se opakuje, některá 2x do měsíce, některá 1x do měsíce, plánuje se to vždy půl roku dopředu. Na našich…

Věrnostní program
  • Programování, Zákaznické služby
  • Eliška F.
  • (Poptávka již byla vyřízena)

Dobrý den, byl by někdo schopný mi na e-shopu vytvořit věrnostní program, podobný tomuto – (https://doplnky.shoptet.cz/bonusovy-system)? Představovala bych si trochu rozšířené funkce. Odměny v podobě kreditů i za hodnocení produktu (hvězdičkami i textem) obchodu,…

Viditelnost cen pro přihlášené a nepřihlášené zákazníky
  • Zákaznické služby
  • Josef L.
  • (Poptávka již byla vyřízena)

Dobrý den, poptáváme možnost nastavení u různých produktů viditelnost cen pro registrované a neregistrované zákazníky. Společnost Hikvision má požadavek, že ceny produktů smějí vidět pouze registrovaní zákazníci, ale my máme i velké množství produktů, u kterých…

Zásilkovna
  • Zákaznické služby
  • Jaroslav P. .
  • (Poptávka již byla vyřízena)

Dobrý den. Máme problém u importu zásilek do Zásilkovny. Při importu objednávek se špatně načítá způsob doručení. Zásilkovna nejspíše změnila popis při doručení zásilky na adresu a při importu .csv souboru do Zásilkovny to vyhodí chybu. Když zákazník zvolí…

Celkem 10 z 13

Kontakt

Chtěli byste se stát certifikovaným Shoptet Partnerem a spolupracovat s námi? Použijte kontaktní formulář, kde ve stručnosti představte sebe a svou práci. Podmínky přijetí do programu naleznete na našem webu. V případě zájmu vás po posouzení vašeho partnerského profilu budeme kontaktovat.

Děkujeme

Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů