Stříbrný partner

Ceny

Individuální

O mně

Jsme MIMEdigital.
Agentura, která vám pomůže uspět v on-line světě, ale i mimo něj.
Tvoříme e-shopy s promyšleným UX až po vyladěné PPC kampaně.
Ve svém portfoliu máme značky jako je WOOX, CityZen, Doller, Notino, CZC.cz a spoustu dalších.

Co umím?

Náš tým je plný zkušených kodérů, programátorů, designéru i markeťáků.
Postaráme se o vás a váš brand komplexně a profesionálně.
  • Kompletní realizace e-shopů a webů
  • Branding
  • UX design
  • Copywriting
  • Marketing
  • Optimalizace a automatizace
  • Analýzy a audity
Pomůžeme vám s vašim projektem, ať už je na  Shoptet Premium, nebo na Core řešení.

Kontaktujte nás a náš sales tým s vámi probere vaše představy a požadavky. Telefonicky, na on-line meetingu, osobně u kávy v našich brněnských kancelářích, nebo u vás ve firmě. Těšíme se na spolupráci.

Naše reference:

Reference

Stříbrný partner

Kontaktovat partnera

Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů

Doporučení

S Michalem je radost pracovat. Jeho pohledy na věc a nápady, vás vždy posunou dál. Dokáže spojit krásné, užitečné a efektivní věci, které mají dopad na business. Rád dotahuje věci do konce a stále se je neustále snaží zlepšovat.

Václav Kvita, Online Marketing Manager, notino.cz

S Michalem se mi spolupracovalo suprově, velmi ocenuji jeho nasazení a flexibilitu.


Hodnocení

76 hodnocení

Přidat hodnocení

Váš e-mail nebude zobrazen. Slouží pro zaslání odkazu pro potvrzení příspěvku.

    David Nosek

    Spolupráce byla od samého počátku vzorová. Zejména s ohledem na mojí prvotní zkušenost se systémem shoptetu, kde mě pracovníci z MIME provedli celým procesem. Byť jsem měl letité zkušenosti z provozování eshopu na jiné platformě, tak zprovoznění webu od základu u shoptetu bylo díky jejich pomocí v celku jednoduché.
    Vyzdvihunul bych odbornost, profesionalitu, trpělivost s mojí osobou vnášející do celého projektu časové prodlevy a komplikace a celkovou dobrou náladu všech odborníků, spolupracujících na novém eshopu. Zejména kooridinace všech postupných prací zajištěná p. Horákem byla vzorová.
    Věřím, že pokud se na společnost MIME kdokoliv obrátí, bude spokojen jak s odobrnotí, tak i profesianalitou všech, na které jsem měl možnost při spolupráci narazit.

    Reagovat

    Váš e-mail nebude zobrazen. Slouží pro zaslání odkazu pro potvrzení příspěvku.

    Jana

    Mime Digital pre nás vytvorila B2B eshop s prvkami B2C na platforme Shoptet, ktorý je prepojený na ERP systém Helios. Išlo o náročné riešenie, na ktoré nám bol doporučovaný eshop na mieru a bolo ťažké nájsť partnera, ktorý by sa do takéhoto projektu pustil. Teraz, po niekoľkomesačnom fungovaní nového eshopu sa začínajú ukazovať výhody riešenia postaveného na platforme Shoptet, keď napojenie na iné systémy a doplnky si nevyžadujú veľké a drahé úpravy.

    Tvorenie eshopu a jeho spustenie sa samozrejme nevyhlo problémom a nezdarom, z ktorých sme sa navzájom poučili, ale celkovo sa nám podarilo vytvoriť unikátne dielo. Naše nároky boli veľké a samotná tvorba eshopu prebiehala počas nášho zavádzania nového ERP systému Helios, čo znamenalo, že v Mime museli reagovať pružne a niekoľkokrát prepracovať už hotové riešenia.

    Eshop sme spustili pred 5 mesiacmi a ďalej ho s Mime rozvíjame. Pridávame nové funkcionality, vylepšujeme zákaznícke prostredie a pripravujeme ďalšiu mutáciu pre slovenský trh.

    So spoluprácou sme veľmi spokojní. Mime disponuje veľkým rozsahom schopných ľudí, ktorí vedia pokryť všetky potreby eshopárov. Preto sme našu spoluprácu rozšírili o digitálny marketing. Za tých pár mesiacov sme mali možnosť spoznať a priamo komunikovať s viac ako desiatkou zamenstnancov a z každý z nich pôsobil ako odborník na svoju oblasť, ktorý je pre ten svoj odbor úplne zapálený.

    Reagovat

    Váš e-mail nebude zobrazen. Slouží pro zaslání odkazu pro potvrzení příspěvku.

    David Arzt

    Velkým testem spolupráce byl podzim 2024, kdy sklady WOOXu bohužel postihly záplavy a v jednu chvíli majitelé dokonce zvažovali, že to celé zabalí. „Všechno zlé je k něčemu dobré a díky povodni jsme si ověřili, že v mime máme skvělého partnera. Během kritického období nám v mnoha věcech vyšli vstříc, rychle zapracovávali sdělení, která jsme na e-shop potřebovali přidávat, a taky jsme společně během pár dní spustili e-shop Druhá šance, na kterém prodáváme oblečení ze skladů v zatopených oblastech.“

    Reagovat

    Váš e-mail nebude zobrazen. Slouží pro zaslání odkazu pro potvrzení příspěvku.

    Nikola

    Naše zkušenost s firmou Mime Digital byla skvělá od začátku až do konce. Potřebovali jsme pomoci s integracemi pro náš e-shop a firma Mime Digital nejen že splnila naše očekávání, ale dokonce je překonala.

    Profesionální přístup jejich týmu nás mile překvapil. Rychle pochopili naše potřeby a navrhli efektivní řešení, která nám výrazně usnadnila provoz e-shopu. Celý proces integrace proběhl hladce a v dohodnutém termínu. Velkou výhodou byla jejich schopnost komunikovat srozumitelně i o technicky složitých záležitostech, což nám umožnilo lépe porozumět provedeným změnám.

    Výsledkem spolupráce je nejen funkční a lépe integrovaný e-shop, ale také pocit, že máme partnera, na kterého se můžeme kdykoli obrátit. Mime Digital pro nás není jen dodavatelem služeb, ale i strategickým partnerem, na kterého se budeme obracet i v budoucnu.

    Děkujeme celému týmu Mime Digital za jejich skvělou práci! Všem, kteří hledají spolehlivého partnera pro e-shopové integrace, je můžeme s čistým svědomím doporučit.

    Za NABETON
    Nikola

    Reagovat

    Váš e-mail nebude zobrazen. Slouží pro zaslání odkazu pro potvrzení příspěvku.

    Jaromír Sviderek

    Oproti ostatním zákazníkům zde na fóru nemáme s agenturou mime digital dobrou zkušenost. S touto společností jsme uzavřeli smlouvu v prosinci roku 2022, kde byl dohodnut termín dodání díla "Zhotovení e-shopu na platformě Shoptet" na 27. 3. 2023. Bohužel, musím konstatovat, že ani nyní, v prosinci 2024, nám e-shop stále nefunguje.
    Po zdržení jsme ke dni 5.6.2023 e-shop odsouhlasili, poté byl spuštěn. Po spuštění se, samozřejmě, objevily nějaké chyby, které byly odstraněny a e-shop byl během 7/2023 převzat, byla doplacena dohodnutá cena a začaly se platit pravidelné měsíční poplatky. Ovšem od srpna se zase začaly objevovat chyby, které se průběžně odstraňovaly, ovšem za nějakou dobu se objevily znovu. Dosud nám nefungují naprosto základní věci jako přehrávání objednávek z ES do ABRA GEN a aktualizace cen a skladových karet. Do listopadu 2023 se našim požadavkům vždy někdo věnoval a problémy odstranil, nicméně od té doby s námi nikdo příliš nekomunikoval (docházelo ke změně projektových manažerů).
    V lednu 2024 jsme dostali zprávu, že by e-shop měl fungovat, což nebyla pravda, protože se stále nepropisovaly objednávky, ani neaktualizovaly ceny. Vzhledem k tomu, že e-shop nebyl funkční ani aktuální, nepoužívali jsme jej; občas jsme na mime napsali dotaz, jak to vypadá.
    Namátkou v únoru (2024) měla být CZ verze hotová, bohužel se propisovaly jen objednávky, ceny už ne. Na konci února bylo slíbeno, že SK verze bude do konce března. V březnu nám bylo slíbeno, že na konci května bude nové rozhraní, které vyřeší náš problém. V červnu jsme pro mime nechali vytvořit klony e-shopu pro další testování. Od září probíhaly další konverzace, které skončily nabídkou implantace ABRY pomocí API, příp. nákupem shoptet Premium. Nakonec jsme se domluvili, že bude stačit, když se budou propisovat objednávky z e-shopu do Abry a na druhou stranu z Abry se budou přetahovat aktuální skladové karty a ceny.
    Závěrem jsem nucen konstatovat, že spolupráce s touto společností vedla k významným časovým i finančním ztrátám. E-shop je po více než roce a půl stále nefunkční, což má přímý negativní dopad na naše podnikání.

    Reagovat

    Váš e-mail nebude zobrazen. Slouží pro zaslání odkazu pro potvrzení příspěvku.

    1. Michal Mervart

      Rád bych se Vám omluvil za komplikace, nedostatečnou komunikaci a nepříjemnosti, které vznikly v průběhu naší spolupráce na Vašem e-shopu. Uvědomuji si, že náš projekt se protáhl výrazně déle, než bylo plánováno, a že jste museli čelit opakovaným problémům s funkčností napojení na Abra Gen, s přenosem objednávek, skladových zásob a cenových hladin.

      Chápu, že zejména v posledním období jste postrádal včasnou odezvu i řešení z naší strany. Situace se zkomplikovala, když jsme v rámci jednání dne 7. 11. 2024 navrhovali přechod na Shoptet Premium, který by pomohl zajistit automatickou a pravidelnou aktualizaci cen i individuální cenové hladiny pro Vaše B2B zákazníky. Bylo však zřejmé, že vyšší náklady spojené s touto variantou pro Vás nebyly akceptovatelné. Snažili jsme se hledat kompromisy a prováděli jsme několik analýz a interních jednání s naším týmem, abychom našli řešení, které by Vám vyhovovalo.

      Tím, že se jednání protahovala došlo k odsouvání komunikace z mé strany a Vaše nespokojenost zesílila – z čehož naprosto chápu motivaci k negativní recenzi.

      Ačkoli jsme se s Vámi následně znovu spojili a snažíme se nyní společně nalézt cestu k funkčnímu a finančně únosnému řešení, chápu, že průtahy a minulé nesplněné sliby výrazně nahlodaly Vaši důvěru.

      V rámci interních analýz a jednání s kolegy jsme připravili detailní plán využití Shoptet API, který umožní přenášet produkty, skladové zásoby, schvalování registrací či individuální ceníky plynuleji a efektivněji. Tento detailní návrh řeší aktuálnost cen, individuální ceníky i vazby mezi firmami a provozovnami, ať už v návaznosti na ruční založení v Abře či více zákaznických účtů na jedné firmě. Nicméně rozumím, že tato varianta musí být z Vašeho pohledu funkční, rychlá a nesmí opět generovat zbytečné náklady navíc.

      Je mi líto, že doposud nedošlo k výsledku, který by odpovídal Vašim očekáváním a smluveným termínům. Je mi jasné, že dosavadní průběh spolupráce pro Vás znamená výrazné časové i finanční ztráty a je mi to velmi nepříjemné. Děláme nyní maximum pro to, abychom společně nalezli funkční a dlouhodobě udržitelné řešení, jež Vám konečně umožní provozovat e-shop spolehlivě a bez zbytečných problémů.

      Děkuji Vám za trpělivost a možnost situaci ještě jednou společně projednat. Rád bych postupoval tak, abychom konečně dosáhli požadovaného výsledku a obnovili Vaši důvěru v naši spolupráci.

      S úctou,
      Michal Mervart, CEO mime digital